7 produktów
Wybierz auto
39,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
39,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13169000
Grubość [mm]: 0.4
Długość [mm]: 339
Rozwiń więcej danych
39,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
39,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713057600
Grubość [mm]: 1.5
Długość [mm]: 335
Rozwiń więcej danych
23,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
23,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418460022P
34,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
34,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715311700
43,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
43,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
34,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
34,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715355400
33,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
33,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie TOYOTA AVENSIS VERSO kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach TOYOTA AVENSIS VERSO pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie TOYOTA AVENSIS VERSO może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.