Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora wydechowego do VW POLO VI

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: głowica cylindra, Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka, Strona zabudo...
20,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra
22,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
31,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
25,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
16,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Turbosprężarka, Kolor: czarny, Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa, Mat...
23,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Kolektor wydechowy, Materiał: stal szlachetna
14,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka, Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
16,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
20,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Uszczelka kolektora wydechowego – VW POLO VI

W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie VW POLO VI kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.

Wymiana uszczelki kolektora dolotowego w samochodzie VW POLO VI – kiedy jest potrzebna?

Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach VW POLO VI pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.

Objawy uszkodzenia uszczelki kolektora wydechowego w samochodzie VW POLO VI

Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie VW POLO VI może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.