5 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
646,07
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
646,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV19SKV056
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
161,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
161,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350582613
Strona zabudowy: Z tyłu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
379,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
379,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB106681
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.88
Rozwiń więcej danych
228,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
228,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV19SKV098
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
182,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
182,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Silnik wycieraczek do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA A odpowiada za wprawianie w ruch ramienia wycieraczki. Dzięki temu MERCEDES-BENZ KLASA A może zaoferować widoczność podczas jazdy w trakcie opadów atmosferycznych. Z uwagi na pracę w wilgotnych warunkach oraz możliwy kontakt z zanieczyszczeniami silnik wycieraczek jest podzespołem solidnie zabezpieczonym przed niekorzystnym wpływem tych czynników. Jednak eksploatacja z czasem obniża sprawność silnika wycieraczek w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA A, co prowadzi do zużywania się oraz awarii tego elementu układu oczyszczania szyb.
Osłona silnika wycieraczek zabezpiecza go przed przedostawaniem się szkodliwych czynników do wnętrza podzespołu. W dłuższym okresie użytkowania skuteczność ochrony obniża się, a do silnika może przedostawać się wilgoć. Wówczas na stykach elektrycznych dochodzi do pojawienia się korozji. Wówczas silnik wycieraczek do auta MERCEDES-BENZ KLASA A nie jest w stanie pracować właściwie. Przyspieszone zużycie silnika wycieraczek jest spowodowane również uszkodzeniem przewodów oraz korozją mechanizmu wycieraczek.
Silnik wycieraczek w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA A może dawać niepokojące objawy, przy których warto zająć się problemem, zanim wycieraczki będą unieruchomione na stałe. Mechaniczne zgrzyty wydobywające się z okolicy podszybia są sygnałem, że dochodzi do uszkodzenia silnika wycieraczek. Innym sygnałem jest nierównomierna praca silnika. Sprawia ona, że wycieraczki mogą zwalniać i przyspieszać w sposób niekontrolowany, a także przemieszczać się w sposób skokowy po szybie.