Powiadom mnie o dostępności

Silniki wycieraczek do MERCEDES-BENZ KLASA V W638

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 12, Strona zabudowy: z przodu, Tryb pracy: elektryczny
212,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu
605,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Silnik wycieraczek MERCEDES-BENZ KLASA V W638 – skuteczne i efektywne oczyszczanie szyb

Silnik wycieraczek do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA V W638 odpowiada za wprawianie w ruch ramienia wycieraczki. Dzięki temu MERCEDES-BENZ KLASA V W638 może zaoferować widoczność podczas jazdy w trakcie opadów atmosferycznych. Z uwagi na pracę w wilgotnych warunkach oraz możliwy kontakt z zanieczyszczeniami silnik wycieraczek jest podzespołem solidnie zabezpieczonym przed niekorzystnym wpływem tych czynników. Jednak eksploatacja z czasem obniża sprawność silnika wycieraczek w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638, co prowadzi do zużywania się oraz awarii tego elementu układu oczyszczania szyb.

Silnik wycieraczek w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638 – najczęstsze przyczyny awarii

Osłona silnika wycieraczek zabezpiecza go przed przedostawaniem się szkodliwych czynników do wnętrza podzespołu. W dłuższym okresie użytkowania skuteczność ochrony obniża się, a do silnika może przedostawać się wilgoć. Wówczas na stykach elektrycznych dochodzi do pojawienia się korozji. Wówczas silnik wycieraczek do auta MERCEDES-BENZ KLASA V W638 nie jest w stanie pracować właściwie. Przyspieszone zużycie silnika wycieraczek jest spowodowane również uszkodzeniem przewodów oraz korozją mechanizmu wycieraczek.

Jakie są objawy awarii silnika wycieraczek do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA V W638?

Silnik wycieraczek w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638 może dawać niepokojące objawy, przy których warto zająć się problemem, zanim wycieraczki będą unieruchomione na stałe. Mechaniczne zgrzyty wydobywające się z okolicy podszybia są sygnałem, że dochodzi do uszkodzenia silnika wycieraczek. Innym sygnałem jest nierównomierna praca silnika. Sprawia ona, że wycieraczki mogą zwalniać i przyspieszać w sposób niekontrolowany, a także przemieszczać się w sposób skokowy po szybie.