5 produktów
Wybierz auto
FASFT82834
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
449,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
449,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESWCT010
Napięcie [v]: 12
199,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
199,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2190991
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
503,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
503,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2190995
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
452,39
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
452,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESWCT005
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
181,82
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
181,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Silnik wycieraczek do samochodu OPEL COMBO E odpowiada za wprawianie w ruch ramienia wycieraczki. Dzięki temu OPEL COMBO E może zaoferować widoczność podczas jazdy w trakcie opadów atmosferycznych. Z uwagi na pracę w wilgotnych warunkach oraz możliwy kontakt z zanieczyszczeniami silnik wycieraczek jest podzespołem solidnie zabezpieczonym przed niekorzystnym wpływem tych czynników. Jednak eksploatacja z czasem obniża sprawność silnika wycieraczek w samochodzie OPEL COMBO E, co prowadzi do zużywania się oraz awarii tego elementu układu oczyszczania szyb.
Osłona silnika wycieraczek zabezpiecza go przed przedostawaniem się szkodliwych czynników do wnętrza podzespołu. W dłuższym okresie użytkowania skuteczność ochrony obniża się, a do silnika może przedostawać się wilgoć. Wówczas na stykach elektrycznych dochodzi do pojawienia się korozji. Wówczas silnik wycieraczek do auta OPEL COMBO E nie jest w stanie pracować właściwie. Przyspieszone zużycie silnika wycieraczek jest spowodowane również uszkodzeniem przewodów oraz korozją mechanizmu wycieraczek.
Silnik wycieraczek w samochodzie OPEL COMBO E może dawać niepokojące objawy, przy których warto zająć się problemem, zanim wycieraczki będą unieruchomione na stałe. Mechaniczne zgrzyty wydobywające się z okolicy podszybia są sygnałem, że dochodzi do uszkodzenia silnika wycieraczek. Innym sygnałem jest nierównomierna praca silnika. Sprawia ona, że wycieraczki mogą zwalniać i przyspieszać w sposób niekontrolowany, a także przemieszczać się w sposób skokowy po szybie.