13 produktów
Wybierz auto
Nr art: TRU0163006
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040108679
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ERR465012
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1398500200
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA20119
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV300803101
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV30080311
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TRU0261001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ERR465000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510450013
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04210130690001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP400117
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA10908679
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Pompka do spryskiwaczy w pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA S W126 jest ważnym elementem, mającym wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Jej zadaniem jest generowanie ciśnienia, potrzebnego do zasysania płynu do spryskiwaczy ze zbiorniczka i dostarczanie go poprzez przewody gumowe do dysz rozpylających. Za wytwarzanie ciśnienia w pompce odpowiedzialny jest silniczek elektryczny, zamontowany w pobliżu zbiorniczka.
Kiedy pomimo naciśnięcia odpowiedniej dźwigni, spryskiwacze szyb w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W126 nie działają, jedną z możliwych przyczyn może być awaria pompki do spryskiwaczy. W takiej sytuacji zaleca się sprawdzenie, czy pompka podejmuje pracę, tzn. czy płyn kierowany jest do przewodów. Pracując, pompka wydaje charakterystyczny odgłos buczenia, którego brak może wskazywać na jej awarię. Po stwierdzeniu braku pracy pompki należy sprawdzić elementy współpracujące z nią, czyli np. bezpieczniki pojazdu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatów, konieczna może okazać się wymiana pompki na nową.
Brak natrysku płynu do spryskiwaczy na szybę może istotnie wpływać na bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Dlatego też w przypadku stwierdzenia usterki pompy do spryskiwaczy w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W126, zalecana jest jej wymiana na nowy podzespół. Element ten jest stosunkowo niedrogi, a jedyną trudnością podczas wymiany jest konieczność demontażu części, utrudniających dostęp, takich jak zbiorniczek na płyn czy elementy podszybia.