Powiadom mnie o dostępności

Poduszki, łożyska, mocowania amortyzatorów do CHEVROLET SPARK Spark III

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
78,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia
46,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość na oś: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z łożyskiem
52,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
46,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna
44,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
68,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
63,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość na oś: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z łożyskiem
175,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
74,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Strona zabudowy: Oś przednia
78,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.754, Długość opakowania [cm]: 11.2, Szerokość opakowania [cm]: 11.2, Wysokoś�...
94,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość na oś: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z łożyskiem
65,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET

Funkcje poduszki amortyzatora w autach CHEVROLET SPARK Spark III

Poduszka amortyzatora w samochodach CHEVROLET SPARK Spark III jest jedną z części układu zawieszenia. Do jej najważniejszych funkcji należy tłumienie drgań, które powstają na skutek kontaktu opony z nawierzchnią drogi. Bez tego elementu wszelkie wibracje powstające podczas jazdy samochodem byłyby przenoszone na nadwozie samochodu, co skutkowałoby znacznie mniejszym poziomem komfortu dla kierowcy i pasażerów. Dodatkowo poduszka amortyzatora wpływa na płynne prowadzenie i bezpieczne hamowanie.

CHEVROLET SPARK Spark III – jakie są najczęstsze przyczyny awarii poduszki amortyzatora?

Poduszka amortyzatora w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III to jedna z wielu części eksploatacyjnych pojazdu – po pewnym czasie po prostu się zużywa, wobec czego konieczna będzie jej wymiana. W niektórych przypadkach proces ten może być przyspieszony. Jest to w głównej mierze związane z nieprawidłowym stylem jazdy, na przykład wykonywaniem gwałtownych zakrętów, poruszaniem się po zbyt wyboistych drogach czy nagłym hamowaniem i przyspieszaniem. Objawy awarii poduszki amortyzatora w aucie CHEVROLET SPARK Spark III to między innymi większa odczuwalność drgań nadwozia, stuki w zawieszeniu, gorsza precyzja skrętów i hamowania, drgania kierownicy oraz luz na kołach.

Kiedy wymienić poduszkę amortyzatora w samochodach CHEVROLET SPARK Spark III?

Wymiana poduszki amortyzatora w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III powinna mieć miejsce wtedy, kiedy wymieniane są amortyzatory – ważne jest zastąpienie obydwóch tych podzespołów na nowe elementy jednocześnie. Tylko w ten sposób będą one mogły ze sobą skutecznie i bezpiecznie współpracować. Poduszki amortyzatora można wymienić w każdym warsztacie samochodowym, a cena takiej usługi zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych.

Łożyska amortyzatorów do samochodu CHEVROLET SPARK Spark III

Łożysko amortyzatora w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III zapewnia możliwość prawidłowej współpracy amortyzatorów z układem kierowniczym. Dzięki łożyskom, amortyzatory oraz cała kolumna MacPhersona może obracać się podczas skręcania kół. Zużycie prowadzi do zacierania się łożyska, przez co pojawiają się problemy z użytkowaniem samochodu CHEVROLET SPARK Spark III. Z czasem awaria powoduje całkowite zablokowanie się łożyska. Na Deler.pl wygodnie dobierzesz nowe łożyska amortyzatorów do samochodu CHEVROLET SPARK Spark III dzięki którym możesz przywrócić skuteczną pracę amortyzatorów.

Kiedy wymienić łożysko amortyzatora w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III?

Objawem wskazującym na zużywające się łożysko amortyzatora samochodu CHEVROLET SPARK Spark III są skrzypiące i stukające hałasy wydobywające się z mocowania amortyzatora. Może przy tym wystąpić wzrost oporu na kierownicy, ale układ wspomagania kierownicy potrafi skutecznie maskować ten objaw. Jeżeli dojdzie do całkowitego zatarcia łożyska, to podczas skręcania da się słyszeć hałas pochodzący od sprężyny amortyzatora, która jest poddawana obciążeniom wywołanym zablokowanym łożyskiem.

W przypadku wystąpienia niepokojących dźwięków podczas pracy zawieszenia w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III, należy przeprowadzić diagnostykę uwzględniającą sprawdzenie łożyska amortyzatora. Jeżeli wykazują one oznaki zużycia, to należy możliwie szybko przeprowadzić wymianę. Rozsądnie jest wymieniać łożyska na nowe w trakcie wymiany amortyzatorów. Dzięki temu nie trzeba oddawać samochodu na osobny serwis, a nowe łożyska wraz z amortyzatorami powinny zapewnić sprawność do kolejnej wymiany.

Mocowanie amortyzatora CHEVROLET SPARK Spark III

Mocowanie amortyzatora do samochodu CHEVROLET SPARK Spark III odpowiada za utrzymanie amortyzatora w odpowiedniej pozycji. Dzięki temu amortyzator ma zapewniony odpowiedni poziom stabilności i może pracować prawidłowo. Mocowanie pozwala również odprowadzić drgania amortyzatora, dzięki czemu wibracje nie przenoszą się na nadwozie pojazdu CHEVROLET SPARK Spark III. Sprawne mocowanie amortyzatora umożliwia utrzymanie prawidłowej geometrii zawieszenia, co przekłada się na pewne prowadzenie samochodu i skuteczną amortyzację nierówności na drodze.

Objawy zużytego mocowania amortyzatora w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III

Zużyte mocowanie amortyzatora nie zapewnia pewnej pozycji amortyzatora, co przekłada się utratę stabilności samochodu CHEVROLET SPARK Spark III w zakrętach. Oznaką awarii jest strzelający dźwięk słyszalny podczas pracy amortyzatorów. Podczas manewrowania z niską prędkością da się słyszeć także piski. Odczuwalne są również nadmierne wibracje. Brak właściwej geometrii spowodowany zużytym mocowaniem amortyzatora skutkuje przyspieszonym zużyciem amortyzatorów oraz nierównomiernym ścieraniem bieżnika w oponach. Kierownica samochodu CHEVROLET SPARK Spark III może z utrudnieniem powracać do pozycji neutralnej przy niesprawnym mocowaniu amortyzatora.