15 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia
Ilość na oś: 2
197,84
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
197,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 900
197,42
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
197,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASHSMA0418
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Wysokość [mm]: 64
Rozwiń więcej danych
73,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
73,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ilość na oś: 2
191,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
191,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Wysokość [mm]: 64
Rozwiń więcej danych
71,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
71,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAVGOJ327
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Wysokość [mm]: 64
Rozwiń więcej danych
119,07
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
119,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna góra, z lewej
Ilość na oś: 1
51,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
51,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna góra, z prawej
Ilość na oś: 1
51,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
51,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ilość na oś: 2
66,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
66,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPSM0094
Strona zabudowy: Oś przednia
68,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
68,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPSM0417
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Wysokość [mm]: 64
Rozwiń więcej danych
93,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
93,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPSM0418
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Wysokość [mm]: 64
Rozwiń więcej danych
96,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
96,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem walcowym
170,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
170,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
125,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
125,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Parzyste numery artykułów: Sm5406
119,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
119,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka amortyzatora w samochodach MAZDA 323 P V jest jedną z części układu zawieszenia. Do jej najważniejszych funkcji należy tłumienie drgań, które powstają na skutek kontaktu opony z nawierzchnią drogi. Bez tego elementu wszelkie wibracje powstające podczas jazdy samochodem byłyby przenoszone na nadwozie samochodu, co skutkowałoby znacznie mniejszym poziomem komfortu dla kierowcy i pasażerów. Dodatkowo poduszka amortyzatora wpływa na płynne prowadzenie i bezpieczne hamowanie.
Poduszka amortyzatora w samochodzie MAZDA 323 P V to jedna z wielu części eksploatacyjnych pojazdu – po pewnym czasie po prostu się zużywa, wobec czego konieczna będzie jej wymiana. W niektórych przypadkach proces ten może być przyspieszony. Jest to w głównej mierze związane z nieprawidłowym stylem jazdy, na przykład wykonywaniem gwałtownych zakrętów, poruszaniem się po zbyt wyboistych drogach czy nagłym hamowaniem i przyspieszaniem. Objawy awarii poduszki amortyzatora w aucie MAZDA 323 P V to między innymi większa odczuwalność drgań nadwozia, stuki w zawieszeniu, gorsza precyzja skrętów i hamowania, drgania kierownicy oraz luz na kołach.
Wymiana poduszki amortyzatora w samochodzie MAZDA 323 P V powinna mieć miejsce wtedy, kiedy wymieniane są amortyzatory – ważne jest zastąpienie obydwóch tych podzespołów na nowe elementy jednocześnie. Tylko w ten sposób będą one mogły ze sobą skutecznie i bezpiecznie współpracować. Poduszki amortyzatora można wymienić w każdym warsztacie samochodowym, a cena takiej usługi zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych.
Łożysko amortyzatora w samochodzie MAZDA 323 P V zapewnia możliwość prawidłowej współpracy amortyzatorów z układem kierowniczym. Dzięki łożyskom, amortyzatory oraz cała kolumna MacPhersona może obracać się podczas skręcania kół. Zużycie prowadzi do zacierania się łożyska, przez co pojawiają się problemy z użytkowaniem samochodu MAZDA 323 P V. Z czasem awaria powoduje całkowite zablokowanie się łożyska. Na Deler.pl wygodnie dobierzesz nowe łożyska amortyzatorów do samochodu MAZDA 323 P V dzięki którym możesz przywrócić skuteczną pracę amortyzatorów.
Objawem wskazującym na zużywające się łożysko amortyzatora samochodu MAZDA 323 P V są skrzypiące i stukające hałasy wydobywające się z mocowania amortyzatora. Może przy tym wystąpić wzrost oporu na kierownicy, ale układ wspomagania kierownicy potrafi skutecznie maskować ten objaw. Jeżeli dojdzie do całkowitego zatarcia łożyska, to podczas skręcania da się słyszeć hałas pochodzący od sprężyny amortyzatora, która jest poddawana obciążeniom wywołanym zablokowanym łożyskiem.
W przypadku wystąpienia niepokojących dźwięków podczas pracy zawieszenia w samochodzie MAZDA 323 P V, należy przeprowadzić diagnostykę uwzględniającą sprawdzenie łożyska amortyzatora. Jeżeli wykazują one oznaki zużycia, to należy możliwie szybko przeprowadzić wymianę. Rozsądnie jest wymieniać łożyska na nowe w trakcie wymiany amortyzatorów. Dzięki temu nie trzeba oddawać samochodu na osobny serwis, a nowe łożyska wraz z amortyzatorami powinny zapewnić sprawność do kolejnej wymiany.
Mocowanie amortyzatora do samochodu MAZDA 323 P V odpowiada za utrzymanie amortyzatora w odpowiedniej pozycji. Dzięki temu amortyzator ma zapewniony odpowiedni poziom stabilności i może pracować prawidłowo. Mocowanie pozwala również odprowadzić drgania amortyzatora, dzięki czemu wibracje nie przenoszą się na nadwozie pojazdu MAZDA 323 P V. Sprawne mocowanie amortyzatora umożliwia utrzymanie prawidłowej geometrii zawieszenia, co przekłada się na pewne prowadzenie samochodu i skuteczną amortyzację nierówności na drodze.
Zużyte mocowanie amortyzatora nie zapewnia pewnej pozycji amortyzatora, co przekłada się utratę stabilności samochodu MAZDA 323 P V w zakrętach. Oznaką awarii jest strzelający dźwięk słyszalny podczas pracy amortyzatorów. Podczas manewrowania z niską prędkością da się słyszeć także piski. Odczuwalne są również nadmierne wibracje. Brak właściwej geometrii spowodowany zużytym mocowaniem amortyzatora skutkuje przyspieszonym zużyciem amortyzatorów oraz nierównomiernym ścieraniem bieżnika w oponach. Kierownica samochodu MAZDA 323 P V może z utrudnieniem powracać do pozycji neutralnej przy niesprawnym mocowaniu amortyzatora.