Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
TOP409344
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
83,47
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
83,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MONMK435
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska
167,48
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
167,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR467419
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
85,63
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
85,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 447 321 00 83, a 447 321 00 83
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
73,59
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMF00012
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
78,41
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
78,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
218,74
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
218,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210146410014
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska kulkowego
94,27
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
94,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210146410013
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem kulkowym
125,94
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
125,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
50,07
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
50,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2656127
Dla numeru oe: 6393230720
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
111,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
111,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 1380
156,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
156,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka amortyzatora w samochodach MERCEDES-BENZ VITO W447 jest jedną z części układu zawieszenia. Do jej najważniejszych funkcji należy tłumienie drgań, które powstają na skutek kontaktu opony z nawierzchnią drogi. Bez tego elementu wszelkie wibracje powstające podczas jazdy samochodem byłyby przenoszone na nadwozie samochodu, co skutkowałoby znacznie mniejszym poziomem komfortu dla kierowcy i pasażerów. Dodatkowo poduszka amortyzatora wpływa na płynne prowadzenie i bezpieczne hamowanie.
Poduszka amortyzatora w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447 to jedna z wielu części eksploatacyjnych pojazdu – po pewnym czasie po prostu się zużywa, wobec czego konieczna będzie jej wymiana. W niektórych przypadkach proces ten może być przyspieszony. Jest to w głównej mierze związane z nieprawidłowym stylem jazdy, na przykład wykonywaniem gwałtownych zakrętów, poruszaniem się po zbyt wyboistych drogach czy nagłym hamowaniem i przyspieszaniem. Objawy awarii poduszki amortyzatora w aucie MERCEDES-BENZ VITO W447 to między innymi większa odczuwalność drgań nadwozia, stuki w zawieszeniu, gorsza precyzja skrętów i hamowania, drgania kierownicy oraz luz na kołach.
Wymiana poduszki amortyzatora w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447 powinna mieć miejsce wtedy, kiedy wymieniane są amortyzatory – ważne jest zastąpienie obydwóch tych podzespołów na nowe elementy jednocześnie. Tylko w ten sposób będą one mogły ze sobą skutecznie i bezpiecznie współpracować. Poduszki amortyzatora można wymienić w każdym warsztacie samochodowym, a cena takiej usługi zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych.
Łożysko amortyzatora w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447 zapewnia możliwość prawidłowej współpracy amortyzatorów z układem kierowniczym. Dzięki łożyskom, amortyzatory oraz cała kolumna MacPhersona może obracać się podczas skręcania kół. Zużycie prowadzi do zacierania się łożyska, przez co pojawiają się problemy z użytkowaniem samochodu MERCEDES-BENZ VITO W447. Z czasem awaria powoduje całkowite zablokowanie się łożyska. Na Deler.pl wygodnie dobierzesz nowe łożyska amortyzatorów do samochodu MERCEDES-BENZ VITO W447 dzięki którym możesz przywrócić skuteczną pracę amortyzatorów.
Objawem wskazującym na zużywające się łożysko amortyzatora samochodu MERCEDES-BENZ VITO W447 są skrzypiące i stukające hałasy wydobywające się z mocowania amortyzatora. Może przy tym wystąpić wzrost oporu na kierownicy, ale układ wspomagania kierownicy potrafi skutecznie maskować ten objaw. Jeżeli dojdzie do całkowitego zatarcia łożyska, to podczas skręcania da się słyszeć hałas pochodzący od sprężyny amortyzatora, która jest poddawana obciążeniom wywołanym zablokowanym łożyskiem.
W przypadku wystąpienia niepokojących dźwięków podczas pracy zawieszenia w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447, należy przeprowadzić diagnostykę uwzględniającą sprawdzenie łożyska amortyzatora. Jeżeli wykazują one oznaki zużycia, to należy możliwie szybko przeprowadzić wymianę. Rozsądnie jest wymieniać łożyska na nowe w trakcie wymiany amortyzatorów. Dzięki temu nie trzeba oddawać samochodu na osobny serwis, a nowe łożyska wraz z amortyzatorami powinny zapewnić sprawność do kolejnej wymiany.
Mocowanie amortyzatora do samochodu MERCEDES-BENZ VITO W447 odpowiada za utrzymanie amortyzatora w odpowiedniej pozycji. Dzięki temu amortyzator ma zapewniony odpowiedni poziom stabilności i może pracować prawidłowo. Mocowanie pozwala również odprowadzić drgania amortyzatora, dzięki czemu wibracje nie przenoszą się na nadwozie pojazdu MERCEDES-BENZ VITO W447. Sprawne mocowanie amortyzatora umożliwia utrzymanie prawidłowej geometrii zawieszenia, co przekłada się na pewne prowadzenie samochodu i skuteczną amortyzację nierówności na drodze.
Zużyte mocowanie amortyzatora nie zapewnia pewnej pozycji amortyzatora, co przekłada się utratę stabilności samochodu MERCEDES-BENZ VITO W447 w zakrętach. Oznaką awarii jest strzelający dźwięk słyszalny podczas pracy amortyzatorów. Podczas manewrowania z niską prędkością da się słyszeć także piski. Odczuwalne są również nadmierne wibracje. Brak właściwej geometrii spowodowany zużytym mocowaniem amortyzatora skutkuje przyspieszonym zużyciem amortyzatorów oraz nierównomiernym ścieraniem bieżnika w oponach. Kierownica samochodu MERCEDES-BENZ VITO W447 może z utrudnieniem powracać do pozycji neutralnej przy niesprawnym mocowaniu amortyzatora.