20 produktów
Wybierz auto
FESTSD001
Ciężar [kg]: 0.0031
16,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
16,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASHGOM2692
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
83,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
83,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
143,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
143,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASHSMA0203
Strona zabudowy: Oś tylna
57,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
57,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 60.2
Rozwiń więcej danych
69,54
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
69,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
55,11
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
55,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO70A2013OYO
Strona zabudowy: Oś tylna
95,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
95,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAVGOJ2084
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 60.2
Rozwiń więcej danych
82,16
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
82,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPSM0203
Strona zabudowy: Oś tylna
65,04
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
65,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPSM0382
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 60.2
Rozwiń więcej danych
71,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
71,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPSM0390
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
160,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
160,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
45,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX723613
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 60.2
Rozwiń więcej danych
62,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
62,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Grubość [mm]: 12.1
Rozwiń więcej danych
27,52
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
27,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
172,92
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
172,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 780
117,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
117,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAVGOJ2692
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
99,76
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
99,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAVSMJ0203
Strona zabudowy: Oś tylna
69,92
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
69,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO70A2041OYO
49,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
49,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 125
Szerokość 1 [mm]: 12.1
Rozwiń więcej danych
80,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
80,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka amortyzatora w samochodach TOYOTA CELICA VI jest jedną z części układu zawieszenia. Do jej najważniejszych funkcji należy tłumienie drgań, które powstają na skutek kontaktu opony z nawierzchnią drogi. Bez tego elementu wszelkie wibracje powstające podczas jazdy samochodem byłyby przenoszone na nadwozie samochodu, co skutkowałoby znacznie mniejszym poziomem komfortu dla kierowcy i pasażerów. Dodatkowo poduszka amortyzatora wpływa na płynne prowadzenie i bezpieczne hamowanie.
Poduszka amortyzatora w samochodzie TOYOTA CELICA VI to jedna z wielu części eksploatacyjnych pojazdu – po pewnym czasie po prostu się zużywa, wobec czego konieczna będzie jej wymiana. W niektórych przypadkach proces ten może być przyspieszony. Jest to w głównej mierze związane z nieprawidłowym stylem jazdy, na przykład wykonywaniem gwałtownych zakrętów, poruszaniem się po zbyt wyboistych drogach czy nagłym hamowaniem i przyspieszaniem. Objawy awarii poduszki amortyzatora w aucie TOYOTA CELICA VI to między innymi większa odczuwalność drgań nadwozia, stuki w zawieszeniu, gorsza precyzja skrętów i hamowania, drgania kierownicy oraz luz na kołach.
Wymiana poduszki amortyzatora w samochodzie TOYOTA CELICA VI powinna mieć miejsce wtedy, kiedy wymieniane są amortyzatory – ważne jest zastąpienie obydwóch tych podzespołów na nowe elementy jednocześnie. Tylko w ten sposób będą one mogły ze sobą skutecznie i bezpiecznie współpracować. Poduszki amortyzatora można wymienić w każdym warsztacie samochodowym, a cena takiej usługi zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych.
Łożysko amortyzatora w samochodzie TOYOTA CELICA VI zapewnia możliwość prawidłowej współpracy amortyzatorów z układem kierowniczym. Dzięki łożyskom, amortyzatory oraz cała kolumna MacPhersona może obracać się podczas skręcania kół. Zużycie prowadzi do zacierania się łożyska, przez co pojawiają się problemy z użytkowaniem samochodu TOYOTA CELICA VI. Z czasem awaria powoduje całkowite zablokowanie się łożyska. Na Deler.pl wygodnie dobierzesz nowe łożyska amortyzatorów do samochodu TOYOTA CELICA VI dzięki którym możesz przywrócić skuteczną pracę amortyzatorów.
Objawem wskazującym na zużywające się łożysko amortyzatora samochodu TOYOTA CELICA VI są skrzypiące i stukające hałasy wydobywające się z mocowania amortyzatora. Może przy tym wystąpić wzrost oporu na kierownicy, ale układ wspomagania kierownicy potrafi skutecznie maskować ten objaw. Jeżeli dojdzie do całkowitego zatarcia łożyska, to podczas skręcania da się słyszeć hałas pochodzący od sprężyny amortyzatora, która jest poddawana obciążeniom wywołanym zablokowanym łożyskiem.
W przypadku wystąpienia niepokojących dźwięków podczas pracy zawieszenia w samochodzie TOYOTA CELICA VI, należy przeprowadzić diagnostykę uwzględniającą sprawdzenie łożyska amortyzatora. Jeżeli wykazują one oznaki zużycia, to należy możliwie szybko przeprowadzić wymianę. Rozsądnie jest wymieniać łożyska na nowe w trakcie wymiany amortyzatorów. Dzięki temu nie trzeba oddawać samochodu na osobny serwis, a nowe łożyska wraz z amortyzatorami powinny zapewnić sprawność do kolejnej wymiany.
Mocowanie amortyzatora do samochodu TOYOTA CELICA VI odpowiada za utrzymanie amortyzatora w odpowiedniej pozycji. Dzięki temu amortyzator ma zapewniony odpowiedni poziom stabilności i może pracować prawidłowo. Mocowanie pozwala również odprowadzić drgania amortyzatora, dzięki czemu wibracje nie przenoszą się na nadwozie pojazdu TOYOTA CELICA VI. Sprawne mocowanie amortyzatora umożliwia utrzymanie prawidłowej geometrii zawieszenia, co przekłada się na pewne prowadzenie samochodu i skuteczną amortyzację nierówności na drodze.
Zużyte mocowanie amortyzatora nie zapewnia pewnej pozycji amortyzatora, co przekłada się utratę stabilności samochodu TOYOTA CELICA VI w zakrętach. Oznaką awarii jest strzelający dźwięk słyszalny podczas pracy amortyzatorów. Podczas manewrowania z niską prędkością da się słyszeć także piski. Odczuwalne są również nadmierne wibracje. Brak właściwej geometrii spowodowany zużytym mocowaniem amortyzatora skutkuje przyspieszonym zużyciem amortyzatorów oraz nierównomiernym ścieraniem bieżnika w oponach. Kierownica samochodu TOYOTA CELICA VI może z utrudnieniem powracać do pozycji neutralnej przy niesprawnym mocowaniu amortyzatora.