21 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
14,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ilość na oś: 2
76,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość: 2
42,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Materiał: Guma / metal
Rozwiń więcej danych
39,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAVSMJ0230
Strona zabudowy: Oś przednia
66,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
66,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
173,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
173,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
12,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
12,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
11,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
11,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042230540015
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.768
Rozwiń więcej danych
55,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
55,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG814006810
46,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
46,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem
91,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
91,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ilość na oś: 2
76,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.802
Rozwiń więcej danych
72,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 162
Szerokość 1 [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
24,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
10,89
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
10,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
56,73
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
56,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG713000520
17,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
54,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211004120010
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem kulkowym
48,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 845
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem walcowym
83,81
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
83,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka amortyzatora w samochodach VW GOLF I jest jedną z części układu zawieszenia. Do jej najważniejszych funkcji należy tłumienie drgań, które powstają na skutek kontaktu opony z nawierzchnią drogi. Bez tego elementu wszelkie wibracje powstające podczas jazdy samochodem byłyby przenoszone na nadwozie samochodu, co skutkowałoby znacznie mniejszym poziomem komfortu dla kierowcy i pasażerów. Dodatkowo poduszka amortyzatora wpływa na płynne prowadzenie i bezpieczne hamowanie.
Poduszka amortyzatora w samochodzie VW GOLF I to jedna z wielu części eksploatacyjnych pojazdu – po pewnym czasie po prostu się zużywa, wobec czego konieczna będzie jej wymiana. W niektórych przypadkach proces ten może być przyspieszony. Jest to w głównej mierze związane z nieprawidłowym stylem jazdy, na przykład wykonywaniem gwałtownych zakrętów, poruszaniem się po zbyt wyboistych drogach czy nagłym hamowaniem i przyspieszaniem. Objawy awarii poduszki amortyzatora w aucie VW GOLF I to między innymi większa odczuwalność drgań nadwozia, stuki w zawieszeniu, gorsza precyzja skrętów i hamowania, drgania kierownicy oraz luz na kołach.
Wymiana poduszki amortyzatora w samochodzie VW GOLF I powinna mieć miejsce wtedy, kiedy wymieniane są amortyzatory – ważne jest zastąpienie obydwóch tych podzespołów na nowe elementy jednocześnie. Tylko w ten sposób będą one mogły ze sobą skutecznie i bezpiecznie współpracować. Poduszki amortyzatora można wymienić w każdym warsztacie samochodowym, a cena takiej usługi zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych.
Łożysko amortyzatora w samochodzie VW GOLF I zapewnia możliwość prawidłowej współpracy amortyzatorów z układem kierowniczym. Dzięki łożyskom, amortyzatory oraz cała kolumna MacPhersona może obracać się podczas skręcania kół. Zużycie prowadzi do zacierania się łożyska, przez co pojawiają się problemy z użytkowaniem samochodu VW GOLF I. Z czasem awaria powoduje całkowite zablokowanie się łożyska. Na Deler.pl wygodnie dobierzesz nowe łożyska amortyzatorów do samochodu VW GOLF I dzięki którym możesz przywrócić skuteczną pracę amortyzatorów.
Objawem wskazującym na zużywające się łożysko amortyzatora samochodu VW GOLF I są skrzypiące i stukające hałasy wydobywające się z mocowania amortyzatora. Może przy tym wystąpić wzrost oporu na kierownicy, ale układ wspomagania kierownicy potrafi skutecznie maskować ten objaw. Jeżeli dojdzie do całkowitego zatarcia łożyska, to podczas skręcania da się słyszeć hałas pochodzący od sprężyny amortyzatora, która jest poddawana obciążeniom wywołanym zablokowanym łożyskiem.
W przypadku wystąpienia niepokojących dźwięków podczas pracy zawieszenia w samochodzie VW GOLF I, należy przeprowadzić diagnostykę uwzględniającą sprawdzenie łożyska amortyzatora. Jeżeli wykazują one oznaki zużycia, to należy możliwie szybko przeprowadzić wymianę. Rozsądnie jest wymieniać łożyska na nowe w trakcie wymiany amortyzatorów. Dzięki temu nie trzeba oddawać samochodu na osobny serwis, a nowe łożyska wraz z amortyzatorami powinny zapewnić sprawność do kolejnej wymiany.
Mocowanie amortyzatora do samochodu VW GOLF I odpowiada za utrzymanie amortyzatora w odpowiedniej pozycji. Dzięki temu amortyzator ma zapewniony odpowiedni poziom stabilności i może pracować prawidłowo. Mocowanie pozwala również odprowadzić drgania amortyzatora, dzięki czemu wibracje nie przenoszą się na nadwozie pojazdu VW GOLF I. Sprawne mocowanie amortyzatora umożliwia utrzymanie prawidłowej geometrii zawieszenia, co przekłada się na pewne prowadzenie samochodu i skuteczną amortyzację nierówności na drodze.
Zużyte mocowanie amortyzatora nie zapewnia pewnej pozycji amortyzatora, co przekłada się utratę stabilności samochodu VW GOLF I w zakrętach. Oznaką awarii jest strzelający dźwięk słyszalny podczas pracy amortyzatorów. Podczas manewrowania z niską prędkością da się słyszeć także piski. Odczuwalne są również nadmierne wibracje. Brak właściwej geometrii spowodowany zużytym mocowaniem amortyzatora skutkuje przyspieszonym zużyciem amortyzatorów oraz nierównomiernym ścieraniem bieżnika w oponach. Kierownica samochodu VW GOLF I może z utrudnieniem powracać do pozycji neutralnej przy niesprawnym mocowaniu amortyzatora.