15 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040124225
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479302252
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX722510
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA04854
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FESMZSBDEF
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GSP514896
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID803811
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ABS270899
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FESMZSBDEMF
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 054600226009
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04217166150000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 049037126
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TD1069W
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GSP514034
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Guma stabilizatora w autach MAZDA 2 jest inaczej nazywana tuleją stabilizatora. Do zadań tego elementu należy zapewnienie stabilności drążka oraz tłumienie drgań powstających podczas jazdy. To niewielki komponent, który ma niebagatelne znaczenie pod względem komfortu prowadzenia samochodu. Z tego względu powinien być wykonany z materiałów wysokiej jakości, by móc skutecznie spełniać swoje funkcje przez długi czas.
Wymiana gumy stabilizatora w samochodach MAZDA 2 nie jest skomplikowanym zadaniem – bez problemu można się tego podjąć na własną rękę. W pierwszej kolejności należy unieść samochód i zdemontować obejmy, a następnie wyjąć gumowe tuleje. Po tym etapie można przystąpić do montażu nowych gum stabilizatora. Należy pamiętać, aby zawsze wymieniać je parami w celu zapewnienia poprawnej pracy układu zawieszenia.
Gumę stabilizatora w autach MAZDA 2 należy wymienić w momencie zauważenia pogorszenia precyzji prowadzenia samochodu. Brak stabilności podczas jazdy może być odczuwalny nie tylko podczas pokonywania zakrętów, lecz także na prostej drodze. Kolejnym sygnałem może być charakterystyczne „postukiwanie” nasilające się podczas jazdy po drodze gruntowej lub po asfalcie o gorszej jakości. Wymiana gum stabilizatora w samochodach MAZDA 2 to koszt rzędu 30–60 złotych za sztukę. Nie jest to duży wydatek – warto zatem robić to dostatecznie często, aby móc zachować stabilność zawieszenia, a tym samym pełen komfort jazdy.