14 produktów
Wybierz auto
Nr art: 042129147150001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040141559
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA44187
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GSP517350
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ABS270909
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FEB173480
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042129146150003
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042213941559
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0546TED11691
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042240100738
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ASHGOMC01
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0401100738
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX723861
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0493ADG080510C
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Guma stabilizatora w autach OPEL ANTARA jest inaczej nazywana tuleją stabilizatora. Do zadań tego elementu należy zapewnienie stabilności drążka oraz tłumienie drgań powstających podczas jazdy. To niewielki komponent, który ma niebagatelne znaczenie pod względem komfortu prowadzenia samochodu. Z tego względu powinien być wykonany z materiałów wysokiej jakości, by móc skutecznie spełniać swoje funkcje przez długi czas.
Wymiana gumy stabilizatora w samochodach OPEL ANTARA nie jest skomplikowanym zadaniem – bez problemu można się tego podjąć na własną rękę. W pierwszej kolejności należy unieść samochód i zdemontować obejmy, a następnie wyjąć gumowe tuleje. Po tym etapie można przystąpić do montażu nowych gum stabilizatora. Należy pamiętać, aby zawsze wymieniać je parami w celu zapewnienia poprawnej pracy układu zawieszenia.
Gumę stabilizatora w autach OPEL ANTARA należy wymienić w momencie zauważenia pogorszenia precyzji prowadzenia samochodu. Brak stabilności podczas jazdy może być odczuwalny nie tylko podczas pokonywania zakrętów, lecz także na prostej drodze. Kolejnym sygnałem może być charakterystyczne „postukiwanie” nasilające się podczas jazdy po drodze gruntowej lub po asfalcie o gorszej jakości. Wymiana gum stabilizatora w samochodach OPEL ANTARA to koszt rzędu 30–60 złotych za sztukę. Nie jest to duży wydatek – warto zatem robić to dostatecznie często, aby móc zachować stabilność zawieszenia, a tym samym pełen komfort jazdy.