4 produkty
Wybierz auto
FESTSBNHW11F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
15,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
15,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO70Z2053OYO
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia
Długość [mm]: 41
Rozwiń więcej danych
14,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
14,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESTSBNHW10F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
18,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
18,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054600678207
Strona zabudowy: Wewnątrz, z przodu
Ilość na oś: 2
13,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
13,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Guma stabilizatora w autach TOYOTA PRIUS I jest inaczej nazywana tuleją stabilizatora. Do zadań tego elementu należy zapewnienie stabilności drążka oraz tłumienie drgań powstających podczas jazdy. To niewielki komponent, który ma niebagatelne znaczenie pod względem komfortu prowadzenia samochodu. Z tego względu powinien być wykonany z materiałów wysokiej jakości, by móc skutecznie spełniać swoje funkcje przez długi czas.
Wymiana gumy stabilizatora w samochodach TOYOTA PRIUS I nie jest skomplikowanym zadaniem – bez problemu można się tego podjąć na własną rękę. W pierwszej kolejności należy unieść samochód i zdemontować obejmy, a następnie wyjąć gumowe tuleje. Po tym etapie można przystąpić do montażu nowych gum stabilizatora. Należy pamiętać, aby zawsze wymieniać je parami w celu zapewnienia poprawnej pracy układu zawieszenia.
Gumę stabilizatora w autach TOYOTA PRIUS I należy wymienić w momencie zauważenia pogorszenia precyzji prowadzenia samochodu. Brak stabilności podczas jazdy może być odczuwalny nie tylko podczas pokonywania zakrętów, lecz także na prostej drodze. Kolejnym sygnałem może być charakterystyczne „postukiwanie” nasilające się podczas jazdy po drodze gruntowej lub po asfalcie o gorszej jakości. Wymiana gum stabilizatora w samochodach TOYOTA PRIUS I to koszt rzędu 30–60 złotych za sztukę. Nie jest to duży wydatek – warto zatem robić to dostatecznie często, aby móc zachować stabilność zawieszenia, a tym samym pełen komfort jazdy.