Powiadom mnie o dostępności

Gumy (tuleje) stabilizatora do TOYOTA PROACE I

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: wewnątrz, Oś przednia, Materiał: Guma, Ilość: 2
16,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 25, Rodzaj mocowania: Poduszka gumowa
29,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Guma stabilizatora w samochodzie TOYOTA PROACE I – co to?

Guma stabilizatora w autach TOYOTA PROACE I jest inaczej nazywana tuleją stabilizatora. Do zadań tego elementu należy zapewnienie stabilności drążka oraz tłumienie drgań powstających podczas jazdy. To niewielki komponent, który ma niebagatelne znaczenie pod względem komfortu prowadzenia samochodu. Z tego względu powinien być wykonany z materiałów wysokiej jakości, by móc skutecznie spełniać swoje funkcje przez długi czas.

Jak wymienić gumę stabilizatora w samochodzie TOYOTA PROACE I?

Wymiana gumy stabilizatora w samochodach TOYOTA PROACE I nie jest skomplikowanym zadaniem – bez problemu można się tego podjąć na własną rękę. W pierwszej kolejności należy unieść samochód i zdemontować obejmy, a następnie wyjąć gumowe tuleje. Po tym etapie można przystąpić do montażu nowych gum stabilizatora. Należy pamiętać, aby zawsze wymieniać je parami w celu zapewnienia poprawnej pracy układu zawieszenia.

TOYOTA PROACE I – kiedy należy wymienić gumę stabilizatora?

Gumę stabilizatora w autach TOYOTA PROACE I należy wymienić w momencie zauważenia pogorszenia precyzji prowadzenia samochodu. Brak stabilności podczas jazdy może być odczuwalny nie tylko podczas pokonywania zakrętów, lecz także na prostej drodze. Kolejnym sygnałem może być charakterystyczne „postukiwanie” nasilające się podczas jazdy po drodze gruntowej lub po asfalcie o gorszej jakości. Wymiana gum stabilizatora w samochodach TOYOTA PROACE I to koszt rzędu 30–60 złotych za sztukę. Nie jest to duży wydatek – warto zatem robić to dostatecznie często, aby móc zachować stabilność zawieszenia, a tym samym pełen komfort jazdy.