6 produktów
Wybierz auto
TRI850080617
Długość [mm]: 390
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
67,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850080618
Długość [mm]: 390
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
67,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZLPCH075
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
38,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
38,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZLPCH074
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
38,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
38,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCL0055
Długość [mm]: 100
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Rozwiń więcej danych
48,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
48,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELTC5634
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
40,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łącznik stabilizatora do samochodu CHEVROLET CAMARO Camaro V spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu CHEVROLET CAMARO Camaro Vszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie CHEVROLET CAMARO Camaro Vobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie CHEVROLET CAMARO Camaro V będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.