28 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040121021
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GSPS050141
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID3161
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046910603312
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510721410
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JAV106312
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MONL16604
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FES0523DEMNF
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: RTS9700698
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0439D140104
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04709005003
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04115113228
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04217160600017HD
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY7160600036
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0429JTS428
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAG818014610
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TC2047
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP301831
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 049035686
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DYS3063466
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Łącznik stabilizatora do samochodu MAZDA 2 I spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu MAZDA 2 Iszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie MAZDA 2 Iobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie MAZDA 2 I będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.