5 produktów
Wybierz auto
CTRCL0431R
Długość [mm]: 111
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Rozwiń więcej danych
50,18
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
50,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCL0431L
Długość [mm]: 111
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Rozwiń więcej danych
50,18
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
50,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37160600067HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
77,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37160600068HD
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
77,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37160600069HD
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Długość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
46,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łącznik stabilizatora do samochodu MAZDA MX-5 IV spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu MAZDA MX-5 IVszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie MAZDA MX-5 IVobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie MAZDA MX-5 IV będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.