43 produktów
Wybierz auto
04999425058
Felga, ilość otworów: 5
Wymiar gwintu: M12×1.25
Rozwiń więcej danych
52,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
METN1081
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
162,11
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
162,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212147500002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
118,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
118,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
128,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
128,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140231
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
94,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
94,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
88,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,41
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
45,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
METN3000
121,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
121,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90010
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
76,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
76,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
185,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
185,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
218,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
218,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
145,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
145,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
182,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
182,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT002P
48,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
48,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY15146520004
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica zewnętrzna [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
205,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
205,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999425008
Felga, ilość otworów: 4
Wymiar gwintu: M12×1.25
Rozwiń więcej danych
41,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212146520004
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
74,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
74,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23001
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica zewnętrzna [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
64,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
METN1083
Felga, ilość otworów: 5
Wymiar gwintu: M12 x 1,25
Rozwiń więcej danych
127,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
127,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90116
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 62
Rozwiń więcej danych
126,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
126,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie ALFA ROMEO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu ALFA ROMEO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu ALFA ROMEO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie ALFA ROMEO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.