45 produktów
Wybierz auto
04999425058
Felga, ilość otworów: 5
Wymiar gwintu: M12×1.25
Rozwiń więcej danych
48,88
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
48,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
125,53
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
125,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212147500002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
118,26
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
118,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
METN1081
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
167,30
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
167,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140231
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
98,28
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
98,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,02
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
90,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,72
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
132,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90116
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 62
Rozwiń więcej danych
125,63
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
125,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90138
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
289,44
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
289,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510330581
Felga, ilość otworów: 4
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 37,0/59,0
Rozwiń więcej danych
53,90
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
53,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90523
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość [mm]: 62
Rozwiń więcej danych
118,26
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
118,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR459809
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
45,42
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
45,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
177,55
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
177,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23001
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica zewnętrzna [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
62,07
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
62,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPCT010P
93,76
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
93,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPCT012P
78,21
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
78,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT002P
52,45
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
52,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPNS037P2
48,16
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
48,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9425008K
Felga, ilość otworów: 4
Wymiar gwintu: M12×1.25
Rozwiń więcej danych
87,27
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
87,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90010
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
68,54
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
68,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie ALFA ROMEO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu ALFA ROMEO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu ALFA ROMEO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie ALFA ROMEO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.