Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do ALFA ROMEO MITO

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Felga, ilość otworów: 4

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

118,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Wysokość [mm]: 62

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

126,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

126,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 4

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

61,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 4

Ciężar [kg]: 1.58

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

136,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Grubość [mm]: 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

170,49

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

170,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Grubość [mm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

175,73

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

175,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do ALFA ROMEO MITO

Piasta koła w samochodzie ALFA ROMEO MITO – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie ALFA ROMEO MITO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie ALFA ROMEO MITO – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu ALFA ROMEO MITO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu ALFA ROMEO MITO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie ALFA ROMEO MITO

Zły stan piasty koła w samochodzie ALFA ROMEO MITO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.