Ostatnie dni promocji!

Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do AUDI A5 F5

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

TOPRAN 628 322

Grubość [mm]: 3

Kształt: Pierścień o

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

11,58

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

11,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 1782-Q5R

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.292

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

369,51

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pt. 02.05

U ciebie: pt. 02.05

369,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła OPTIMAL 04-P535

Felga, ilość otworów: 5

Ilość zębów: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

156,53

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pt. 02.05

U ciebie: pt. 02.05

156,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 100 752 0015

Strona zabudowy: Oś tylna

Szerokość [mm]: 36.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

143,30

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

143,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 100 652 0012

Średnica wewnętrzna [mm]: 61

Średnica zewnętrzna [mm]: 152

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

189,23

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

189,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 100 650 0011

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

201,81

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

201,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw naprawczy, piasta koła MEYLE 100 653 0038

Felga, ilość otworów: 5

Średnica zewnętrzna [mm]: 142

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,46

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

354,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła GSP 9442002

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,70

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A5 F5

Piasta koła w samochodzie AUDI A5 F5 – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie AUDI A5 F5 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie AUDI A5 F5 – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu AUDI A5 F5 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu AUDI A5 F5 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie AUDI A5 F5

Zły stan piasty koła w samochodzie AUDI A5 F5 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.