11 produktów
Wybierz auto
Producenci
04213003121107
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
249,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP634159
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
358,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
358,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY3146520012
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
252,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
04999430014
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
61,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132806
Ilość zębów: 30
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
232,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3147520008
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
232,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3147520014
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
186,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP501595
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
218,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
218,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3147530010
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
467,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
467,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY3146520005
Strona zabudowy: Oś tylna
Wymiar gwintu: M14x1,25
Rozwiń więcej danych
243,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTBM014P
64,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie BMW X1 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu BMW X1 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu BMW X1 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie BMW X1 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.