Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do MITSUBISHI L200

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wysokość 1 [mm]: 9, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica zewnętrzna 1 [mm]: 65, ś...
18,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500482FK94WF

Piasta koła FEBEST 0482F-K94WF

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.58
209,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 31, średnica zewnętrzna [mm]: 88, Wysok...
191,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04694415017

Piasta koła ASHIKA 44-15017

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 31, średnica zewnętrzna [mm]: 88, Wysok...
201,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV415017

Piasta koła JAPKO 415017

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 31, średnica zewnętrzna [mm]: 88, Wysok...
224,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES95LES69910813X

FEBEST 95LES-69910813X

Ciężar [kg]: 0.054, Długość opakowania [cm]: 9.1, Szerokość opakowania [cm]: 9.1, Wysokość ...
25,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 6, średnica wewnętrzna [mm]: 56, średnica zewnętrzna [mm]: 76
15,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 6, Parametr: Assy, średnica zewnętrzna [mm]: 169, Artykuł uzupełniając...
401,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MEY2146520015

Piasta koła MEYLE 214 652 0015

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 60, średnica zewnętrzna [mm]: 88, Artyk...
232,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 9, Ciężar [kg]: 0.03, średnica wewnętrzna [mm]: 50, średnica zewnętrzna [mm]: ...
13,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 7.5, Wysokość 2 [mm]: 11.5, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Ochrona p...
35,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 6, Ciężar [kg]: 0.04, średnica wewnętrzna [mm]: 56, średnica zewnętrzna [mm]: ...
20,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 1.637, Ilość: 1
193,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Piasta koła w samochodzie MITSUBISHI L200 – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI L200 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie MITSUBISHI L200 – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI L200 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI L200 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie MITSUBISHI L200

Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI L200 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.