7 produktów
Wybierz auto
FES0482GKB4F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.637
Rozwiń więcej danych
207,70
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
207,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04694415017
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
201,01
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
201,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV415017
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
261,33
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
261,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4705033
Felga, ilość otworów: 6
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
401,48
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
401,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY2146520015
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
218,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
218,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPKK15017
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
191,33
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
191,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
055095GDS50750910X
Grubość [mm]: 9
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
15,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
15,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI L200 IV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI L200 IV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI L200 IV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI L200 IV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.