9 produktów
Wybierz auto
NIPN4705033
Felga, ilość otworów: 6
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
405,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
405,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY2146520015
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
227,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
227,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS24955
Strona zabudowy: Oś przednia, oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
250,35
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
250,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0482GKB4F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.637
Rozwiń więcej danych
200,06
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
200,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV415017
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
251,66
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
251,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
055095GDS50750910X
Grubość [mm]: 9
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
14,21
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
14,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPKK15017
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
193,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
193,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0482KB4F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 4.476
285,97
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
285,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
04694415017
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
205,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
205,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI L200 IV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI L200 IV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI L200 IV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI L200 IV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.