Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do MITSUBISHI L200 IV

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Piasta koła FEBEST 0482G-KB4F

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.637

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

207,70

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

207,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła ASHIKA 44-15017

Strona zabudowy: Oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

201,01

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

201,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 415017

Strona zabudowy: Oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

261,33

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

261,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła NIPPARTS N4705033

Felga, ilość otworów: 6

Parametr: Assy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

401,48

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

401,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 214 652 0015

Strona zabudowy: Oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

218,84

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

218,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPANPARTS KK-15017

Strona zabudowy: Oś przednia

Średnica wewnętrzna [mm]: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

191,33

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

191,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła FEBEST 95GDS-50750910X

Grubość [mm]: 9

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

15,07

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

15,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI L200 IV

Piasta koła w samochodzie MITSUBISHI L200 IV – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI L200 IV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie MITSUBISHI L200 IV – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI L200 IV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI L200 IV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie MITSUBISHI L200 IV

Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI L200 IV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.