16 produktów
Wybierz auto
MCA90015
Ilość zębów: 21
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
58,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999421001
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
57,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPRE006P2
Ilość zębów: 23
45,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPRE001P
51,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479700148
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
52,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042116147680000
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
75,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR432915
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.38
Rozwiń więcej danych
47,03
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
47,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR459798
Ilość zębów: 23
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
47,56
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
47,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP700631
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
47,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479700633
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
55,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
55,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23061
Ilość zębów: 23
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
63,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY16144150000
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
89,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040109322
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.38
Rozwiń więcej danych
81,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLTRE002P
Strona zabudowy: Oś tylna
Szerokość [mm]: 96.6
Rozwiń więcej danych
44,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV460645
Dla numeru oe: 82 00 208 335
Felga, ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
118,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132555
Ilość zębów: 23
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
120,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie RENAULT THALIA I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu RENAULT THALIA I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu RENAULT THALIA I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie RENAULT THALIA I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.