Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do SKODA FABIA I

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 04211006520001

Piasta koła MEYLE 100 652 0001

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, średnica [mm]: 72, Ty...
151,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04211147500001

Piasta koła MEYLE 114 750 0001

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Rodzaj osi: Standaard, ś...
144,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MEY1006520011

Piasta koła MEYLE 100 652 0011

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Wymiar gwintu: M14x1,5, średnica zewnętrzna [mm]...
166,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Wysokość [mm]: 64, Ciężar [kg]: 1.41, średnica b...
132,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, średnica [mm]: 28, Artyk...
135,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 36, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Wysokość [mm]: 82.5, 82.5, ...
135,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 1.74, Ilość zębów, obręcz ABS:...
163,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 1.96, Ilość zębów, obręcz ABS:...
221,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 1.545, Ilość zębów, obręcz ABS: 8...
167,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Ciężar [kg]: 2.01, Wysokość 1 [mm]: 75, średnica zewnętrzna [mm]: ...
160,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Ciężar [kg]: 1.74, Wysokość 1 [mm]: 64, Artykuł uzupełniający / i...
164,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ55010905901

Piasta koła VIKA 55010905901

Strona zabudowy: Oś tylna, Długość [mm]: 90, Ciężar [kg]: 0.77, Wymagana ilość: 2, średnica...
51,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna
110,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 9, średnica wewnętrzna [mm]: 51, średnica zewnętrzna [mm]: 55
13,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna
13,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA

Piasta koła w samochodzie SKODA FABIA I – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SKODA FABIA I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie SKODA FABIA I – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu SKODA FABIA I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SKODA FABIA I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie SKODA FABIA I

Zły stan piasty koła w samochodzie SKODA FABIA I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.