Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do SUBARU XV

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Piasta koła ASHIKA 44-27017

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozstaw otworów 1/2: 41

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

223,37

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

223,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła ASHIKA 44-17013

Strona zabudowy: Oś przednia

226,42

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

226,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 34-14 652 0000

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

225,53

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

225,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPANPARTS KK-27017

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozstaw otworów 1/2: 41

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

212,52

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

212,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła NIPPARTS N4707010

Felga, ilość otworów: 5

Śr. flanszy [mm]: 124

173,37

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

173,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 427017

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozstaw otworów 1/2: 41

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

288,03

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

288,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPKO 417013

Strona zabudowy: Oś przednia

275,44

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

275,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MAXGEAR 33-1222

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ilość zębów, obręcz abs: 96

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

164,17

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

164,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MAXGEAR 33-1214

Strona zabudowy: Oś przednia

158,74

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

158,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację SUBARU

Części zamienne do SUBARU XV

Piasta koła w samochodzie SUBARU XV – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SUBARU XV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie SUBARU XV – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu SUBARU XV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SUBARU XV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie SUBARU XV

Zły stan piasty koła w samochodzie SUBARU XV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.