Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do VW SHARAN I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Piasta koła GSP 9438009

Felga, ilość otworów: 5

Wymiar gwintu: M14×1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

60,78

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

60,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JP GROUP 1151401600

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,38

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JPN 20L9048-JPN

Średnica zewnętrzna [mm]: 141

Ilość otworów: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,14

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła GSP 9422020

Felga, ilość otworów: 4

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,50

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

42,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający piasty koła ELRING 045.772

Szerokość [mm]: 7.6

Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

12,98

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

12,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła TOPRAN 108 637

Felga, ilość otworów: 5

Ilość na oś: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,52

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

76,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBI BILSTEIN 22554

Ciężar [kg]: 2.428

Średnica zewnętrzna [mm]: 141

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

70,57

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

70,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła SWAG 32 92 2554

Ciężar [kg]: 2.428

Średnica zewnętrzna [mm]: 141

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,77

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

74,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW SHARAN I

Piasta koła w samochodzie VW SHARAN I – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie VW SHARAN I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie VW SHARAN I – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu VW SHARAN I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu VW SHARAN I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie VW SHARAN I

Zły stan piasty koła w samochodzie VW SHARAN I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.