Powiadom mnie o dostępności

Sworznie wahaczy do PEUGEOT 3008 II

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: os przednia, na dole, Wymiar stożka [mm]: 16.5, Rozmiar gwintu 1: MM14X1,5R
45,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, na dole, Oś przednia
46,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, na dole, Oś przednia
82,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, na dole, Oś przednia, Wymagana ilość: 2, Rodzaj wahacza: dla wahacz...
70,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: zewnętrzny, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Wymiar gwintu: M14x1,5
67,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04115043715

Sworzeń wahacza NK 5043715

51,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach, Zbieżność stożka: 1/5, Wymiar stożka...
72,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach
90,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron
36,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.802, Gwint zewn. 2 [mm]:...
69,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1,5, Wymiar stożka [mm]: 16.5, Specyfikacje asortymentowa: przykręcany
91,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
90,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 9803434080, Strona zabudowy: z lewej, z prawej, na dole, Oś przednia
66,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach
49,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.911, Wymiar stożka [mm]...
55,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, z prawej, na dole, Oś przednia
71,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, z prawej, na dole, Oś przednia, Numer artykułu zalecanego dodatku: 38019...
100,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Sworzeń wahacza do PEUGEOT 3008 II – skręcanie kół oraz stabilizacja elementów zawieszenia i układu kierowniczego

Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy PEUGEOT 3008 II może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.

Objawy zużytych sworzni wahacza w samochodzie PEUGEOT 3008 II

Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.

Wymiana sworzni wahacza w samochodzie PEUGEOT 3008 II

Użytkowanie pojazdu PEUGEOT 3008 II, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.