17 produktów
Wybierz auto
Nr art: FESNAB99
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: DYS37072006
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSP511196
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSP511209
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSP516648
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSP516661
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSP516650
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSP516032
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FESNAB001B
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FESNAB001BRUB
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FESNAB001S
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FESNAB060
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FESNAB118
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0429JBU143
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FESNAB89
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FESNAB007
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FESNAB005
Dostawa na środę, 3 lipca
Tuleje wahacza w samochodzie NISSAN MAXIMA IV są odpowiedzialne za tłumienie wstrząsów wywołanych nierównościami nawierzchni, przez co są poddawane znacznym obciążeniom w trakcie jazdy. Tuleje wahaczy umożliwiają prawidłowe działanie wahaczy oraz łączników. Z czasem skuteczność pracy tulei wahacza ulega obniżeniu – guma wewnątrz tulei twardnieje i ulega pękaniu i kruszeniu. Wówczas element nie jest w stanie spełniać swojej funkcji prawidłowo.
Zużycie tulei wahaczy jest wyczuwalne podczas jazdy na nierównej nawierzchni, gdy tuleje wykonują najcięższą pracę. Da się wówczas słyszeć wyraźne hałasy dobiegające z układu zawieszenia. Z czasem luz na tulei wahacza staje się coraz większy. W trakcie ruszania wyczuwalne są szarpnięcia nadwozia. Obniża się również stabilność jazdy.
Tuleje wahacza, zwane również silentblockami, są zazwyczaj w stanie wytrzymać dystans około 20-30 tys. km. Po wykonaniu takiego przebiegu, warto zwrócić szczególną uwagę na ich stan podczas kontroli technicznej. Wymiana tulei wahacza w pojazdach NISSAN MAXIMA IV powinna być wykonywana parami, po obydwu stronach tej samej osi, nawet jeżeli tylko jedna strona wykazuje widoczne oznaki zużycia.