Powiadom mnie o dostępności

Wahacze do SUBARU OUTBACK V

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wahacz zawieszenia koła JAPKO 72708L

Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej

441,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

441,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła JAPKO 72708R

Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej

441,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

441,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła NTY ZWD-SB-009

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny

217,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

217,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła NTY ZWD-SB-010

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny

217,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

217,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła TRISCAN 8500 68520

Wymagana ilość: 1

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

351,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

351,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła TRISCAN 8500 68519

Wymagana ilość: 1

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

351,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

351,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła GSP S062906

Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny

298,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

298,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła GSP S062905

Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny

298,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

298,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła JAPANPARTS BS-708R

Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej

324,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

324,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła ASHIKA 72-07-708L

Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej

361,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

361,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła ASHIKA 72-07-708R

Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej

361,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

361,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wahacz zawieszenia koła TRISCAN 8500 68507

Długość [mm]: 254

Wymagana ilość: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

119,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

119,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU OUTBACK V

Wahacze do SUBARU OUTBACK V – pewne prowadzenie oraz komfort jazdy

Wahacze są elementami, które łączą nadwozie z kołami. Ich funkcją nie jest jedynie podtrzymywanie karoserii – pozwalają także utrzymać koła w odpowiedniej pozycji oraz tłumią nierówności jezdni. Dzięki temu SUBARU OUTBACK V umożliwia wygodne podróżowanie oraz zachowanie pewności prowadzenia. Zużyte wahacze w samochodzie SUBARU OUTBACK V nie tylko obniżają komfort jazdy, ale przyczyniają się także do spadku bezpieczeństwa na drodze.

Kiedy potrzebne są nowe wahacze do SUBARU OUTBACK V

Wahacze do samochodu SUBARU OUTBACK V to elementy o wysokiej wytrzymałości – dzięki temu mogą służyć przez 100 tys. km i więcej. Uszkodzenia wahaczy zdarzają się głównie przez uderzenie kołem w krawężnik lub wjechanie w dziurę w jezdni przy wysokiej prędkości, a także podczas stłuczek i wypadków.

 

Zakup nowych podzespołów z tej grupy części może być konieczny również wskutek korozji pojawiającej się na powierzchni wahaczy zamontowanych w pojeździe. Szczególnie narażone na zużycie są gumowe elementy wahaczy obecne w tulejach oraz sworzniach – starzenie się gumy prowadzi do utraty właściwości wahaczy i wymaga szybkiej wymiany podzespołów na nowe.

Charakterystycznym objawem zużycia wahaczy w samochodzie SUBARU OUTBACK V jest stukający bądź skrzypiący hałas, który towarzyszy pracy zawieszenia podczas jazdy na nierównościach oraz w zakrętach. W takiej sytuacji warto możliwie szybko przeprowadzić serwis wahaczy, zanim pojawią się objawy powodujące nieporządane zachowanie samochodu SUBARU OUTBACK V na drodze.

Przez niesprawny wahacz przód samochodu SUBARU OUTBACK V może odmówić posłuszeństwa

Gdyby nie wahacz, przód samochodu SUBARU OUTBACK V byłby pozbawiony możliwości utrzymywania kierunku jazdy. Przednie wahacze łączą się z kołami skrętnymi. Dlatego, gdy zużywają się sworznie tych wahaczy, pogarsza się pewność prowadzenia. SUBARU OUTBACK V może znosić wówczas na bok i konieczne są nieustanne kontry kierownicą w celu utrzymania obranego kierunku. Ponadto podczas kręcenia kołem kierownicy da się też wyczuć nadmierny luz. W przypadku zaawansowanego uszkodzenia może dojść nawet do oderwania koła od wahacza, co kończy się całkowitą utratą kontroli nad kierunkiem jazdy.

Tylne wahacze również wpływają na jakość prowadzenia samochodu SUBARU OUTBACK V

Pomimo iż tylne koła nie odpowiadają za skręcanie, niesprawne wahacze tylnego zawieszenia również obniżają pewność prowadzenia samochodu SUBARU OUTBACK V. Oprócz tego pogorszeniu ulega skuteczność hamowania, a przy ruszaniu da się odczuć szarpanie nadwozia. Wskazane objawy to efekt zniszczenia gumowych silentblocków wahaczy. Gdy tracą one swoje właściwości wskutek zużycia, spada również pewność prowadzenia, co jest szczególnie odczuwalne podczas jazdy z wysoką prędkością. Dodatkowo niesprawne wahacze przyspieszają zużycie innych podzespołów – nie tylko w układzie zawieszenia. Objawem jest m.in. nierównomierne ścieranie bieżnika opon, co znacznie skraca żywotność kompletu ogumienia.