44 produktów
Wybierz auto
FES01254ACV40
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, poprzeczny (ukośny)
Ciężar [kg]: 1.14
Rozwiń więcej danych
99,36
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
99,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES01255ACV40
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, poprzeczny (ukośny)
Ciężar [kg]: 1.073
Rozwiń więcej danych
110,08
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
110,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES01254ACU35
Strona zabudowy: Oś tylna dół, wzdłużnie
Ciężar [kg]: 1
Rozwiń więcej danych
104,64
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
104,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP600573
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
136,00
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
136,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP600574
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
135,23
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
135,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH72022009L
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, poprzeczny (ukośny)
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
104,82
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
104,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV72238R
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Gwint zewn. [mm]: 16x1,5
Rozwiń więcej danych
197,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
197,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH7202238R
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Gwint zewn. [mm]: 16x1,5
Rozwiń więcej danych
153,60
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
153,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH7202238L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
153,60
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
153,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426BS238L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
154,34
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
154,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY30160500029
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
199,36
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
199,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT386122
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 3.28
Rozwiń więcej danych
166,43
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
166,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT386121
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 3.282
Rozwiń więcej danych
164,06
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
164,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV72238L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
197,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
197,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID45251
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole, z przodu
Rodzaj wahacza: Wahacz wzdłużny
Rozwiń więcej danych
94,52
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
94,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES01251ACV40
Strona zabudowy: Oś tylna dół, wzdłużnie
Ciężar [kg]: 0.985
Rozwiń więcej danych
92,79
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
92,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES01253ACV40
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, poprzeczny (ukośny)
Ciężar [kg]: 1.265
Rozwiń więcej danych
110,08
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
110,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593725501
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
325,38
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
325,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
SID45475
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
205,34
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
205,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS210557
Ciężar [kg]: 3.32
Wymiar stożka [mm]: 17.6
Rozwiń więcej danych
243,27
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
243,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wahacze są elementami, które łączą nadwozie z kołami. Ich funkcją nie jest jedynie podtrzymywanie karoserii – pozwalają także utrzymać koła w odpowiedniej pozycji oraz tłumią nierówności jezdni. Dzięki temu TOYOTA CAMRY VI umożliwia wygodne podróżowanie oraz zachowanie pewności prowadzenia. Zużyte wahacze w samochodzie TOYOTA CAMRY VI nie tylko obniżają komfort jazdy, ale przyczyniają się także do spadku bezpieczeństwa na drodze.
Zakup nowych podzespołów z tej grupy części może być konieczny również wskutek korozji pojawiającej się na powierzchni wahaczy zamontowanych w pojeździe. Szczególnie narażone na zużycie są gumowe elementy wahaczy obecne w tulejach oraz sworzniach – starzenie się gumy prowadzi do utraty właściwości wahaczy i wymaga szybkiej wymiany podzespołów na nowe.
Charakterystycznym objawem zużycia wahaczy w samochodzie TOYOTA CAMRY VI jest stukający bądź skrzypiący hałas, który towarzyszy pracy zawieszenia podczas jazdy na nierównościach oraz w zakrętach. W takiej sytuacji warto możliwie szybko przeprowadzić serwis wahaczy, zanim pojawią się objawy powodujące nieporządane zachowanie samochodu TOYOTA CAMRY VI na drodze.
Gdyby nie wahacz, przód samochodu TOYOTA CAMRY VI byłby pozbawiony możliwości utrzymywania kierunku jazdy. Przednie wahacze łączą się z kołami skrętnymi. Dlatego, gdy zużywają się sworznie tych wahaczy, pogarsza się pewność prowadzenia. TOYOTA CAMRY VI może znosić wówczas na bok i konieczne są nieustanne kontry kierownicą w celu utrzymania obranego kierunku. Ponadto podczas kręcenia kołem kierownicy da się też wyczuć nadmierny luz. W przypadku zaawansowanego uszkodzenia może dojść nawet do oderwania koła od wahacza, co kończy się całkowitą utratą kontroli nad kierunkiem jazdy.
Pomimo iż tylne koła nie odpowiadają za skręcanie, niesprawne wahacze tylnego zawieszenia również obniżają pewność prowadzenia samochodu TOYOTA CAMRY VI. Oprócz tego pogorszeniu ulega skuteczność hamowania, a przy ruszaniu da się odczuć szarpanie nadwozia. Wskazane objawy to efekt zniszczenia gumowych silentblocków wahaczy. Gdy tracą one swoje właściwości wskutek zużycia, spada również pewność prowadzenia, co jest szczególnie odczuwalne podczas jazdy z wysoką prędkością. Dodatkowo niesprawne wahacze przyspieszają zużycie innych podzespołów – nie tylko w układzie zawieszenia. Objawem jest m.in. nierównomierne ścieranie bieżnika opon, co znacznie skraca żywotność kompletu ogumienia.