Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cylinderek TRW BWF165

Indeks: BWF165
  • Cylinderek TRW BWF165
  • Cylinderek TRW BWF165
  • Cylinderek TRW BWF165
  • Cylinderek TRW BWF165
73,80 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 14 października
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWBWF165
EAN:
3322937009121
średnica [mm]
20.6
Materiał
Żeliwo
Ograniczenia producenta
BENDIX

Cylinderek TRW BWF165 - opis produktu:

Cylinderek to podzespół hamulców bębnowych, który bierze udział w nacisku szczęk hamulcowych na wewnętrzną powierzchnię bębnów hamulcowych. Wciśnięcie pedału hamulca zwiększa ciśnienie płynu w układzie, co wprawia w ruch powierzchnie cylinderka. Ruch przenoszony jest na szczęki, które zostają dociśnięte do wnętrza bębna, co powoduje obniżenie prędkości obrotowej kół, a w konsekwencji prowadzi do zatrzymania pojazdu. Cylinderek może ulec awarii z powodu kontaktu z osadem i rdzą, przez co zablokuje się w pozycji wysuniętej, wywołując ciągły nacisk szczęk na bębny, co znacząco utrudni poruszanie się. Zjawisku towarzyszy charakterystyczny odgłos szurania. Uszkodzony cylinderek może być również źródłem wycieku płynu hamulcowego.

Cylinderek TRW BWF165 to artykuł z numerem TRWBWF165. Do produktu przypisano kod EAN 3322937009121. Średnica cylinderka wynosi 20.6 mm. Do wytworzenia elementu wykorzystano Żeliwo.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.