🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cylinderek TRW BWH376

Indeks: BWH376
  • Cylinderek TRW BWH376
  • Cylinderek TRW BWH376
  • Cylinderek TRW BWH376
47,56 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 2 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429BWH376
EAN:
3322937132508
średnica [mm]
22.2
Materiał
Żeliwo
Ograniczenia producenta
BENDIX
Inne produkty OEM (zamienniki)
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA

Cylinderek TRW BWH376 - opis produktu:

Cylinderek to podzespół hamulców bębnowych, który pośredniczy w nacisku szczęk hamulcowych na wewnętrzną powierzchnię bębnów hamulcowych. Wciśnięcie pedału hamulca zwiększa ciśnienie płynu w układzie, co wprawia w ruch powierzchnie cylinderka. Ruch przenoszony jest na szczęki, które zostają dociśnięte do wnętrza bębna, co wywołuje obniżenie prędkości obrotowej kół, a w konsekwencji prowadzi do wyhamowania pojazdu. Cylinderek może ulec awarii z powodu kontaktu z osadem i rdzą, przez co zablokuje się w pozycji wysuniętej, wywołując ciągły nacisk szczęk na bębny, co odczuwalnie utrudni poruszanie się. Zjawisku towarzyszy charakterystyczny odgłos szurania. Uszkodzony cylinderek może być również miejscem wycieku płynu hamulcowego.

Cylinderek TRW BWH376 to artykuł z numerem 0429BWH376. Do produktu przypisano kod EAN 3322937132508. Średnica cylinderka wynosi 22.2 mm. Do wytworzenia elementu wykorzystano Żeliwo.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.