Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRW JAR258

Indeks: JAR258
  • Drążek kierowniczy TRW JAR258
  • Drążek kierowniczy TRW JAR258
45,04 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JAR258
EAN:
3322938275440
Przestrzegaj danych technicznych
1
Długość [mm]
185
Rozmiar gwintu 1
M16x1,5
parzyste numery artykułów
JAR1313
Długość całkowita [mm]
202
Rozmiar gwintu 2
M14x1,5

Drążek kierowniczy TRW JAR258 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to element łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego obecność umożliwia przeniesienie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na skręt kół. Drążki kierownicze są wyposażone w przeguby kulowe, które pozwalają na ruch zawieszenia pojazdu względem sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. W trakcie eksploatacji samochodu drążki kierownicze ulegają zużyciu. Wówczas pojawiają się luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Zużyte drążki kierownicze powodują m.in.: szarpnięcia i drgania układu kierowniczego przechodzące na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek efektywności w tłumieniu nierówności na jezdni. Da się wówczas również usłyszeć stuki i piski, pochodzące z przednich nadkoli. Wspomniane hałasy mogą być słyszalne nie tylko podczas jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRW JAR258 jest artykułem o numerze 0429JAR258. Do produktu został przypisany kod EAN 3322938275440. Drążek wykorzystuje gwinty o wymiarach M16x1,5 oraz M14x1,5.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.