Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRW JAR565

Indeks: JAR565
  • Drążek kierowniczy TRW JAR565
  • Drążek kierowniczy TRW JAR565
49,56 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JAR565
EAN:
3322937333035
Przestrzegaj danych technicznych
1
Rodzaj gwintu
z gwintem zewnętrznym
Długość [mm]
245
Rozmiar gwintu 1
M14x1.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Rozmiar gwintu 2
M12x1.5

Drążek kierowniczy TRW JAR565 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to podzespół łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego obecność umożliwia przeniesienie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na skręt kół. Drążki kierownicze są wyposażone w przeguby kulowe, które pozwalają na pracę zawieszenia pojazdu w odniesieniu do sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. W trakcie eksploatacji samochodu drążki kierownicze ulegają zużyciu. Wówczas pojawiają się luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Zużyte drążki kierownicze powodują m.in.: szarpnięcia i drgania układu kierowniczego przenoszące się na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek efektywności w tłumieniu nierówności na drodze. Słyszalne są również stuki i piski, pochodzące z przednich nadkoli. Wspomniane dźwięki mogą być słyszalne nie tylko podczas jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRW JAR565 jest artykułem o numerze 0429JAR565. Do produktu został przypisany kod EAN 3322937333035. Drążek wykorzystuje gwinty o wymiarach M14x1.5 oraz M12x1.5.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.