Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

Klocki hamulcowe TEXTAR 2392801

Klocki hamulcowe TEXTAR 2392801
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Wybierz markę
Wybierz model
Wybierz silnik
Darmowa dostawa
Dostępny, Zamów w ciągu 11h 15min aby
otrzymać na wtorek, 24 maja!
121,78 zł

Dostępność

Dostępność ograniczona
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51

Opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę Akebono.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 03632392801
EAN: 4019722261756
Długość opakowania [cm] 15.2
Szerokość opakowania [cm] 8.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Grubość [mm] 17
Numer artykułu zalecanego dodatku 82515100
Numer WVA 23928
System hamulcowy Akebono
Techniczny numer informacyjny 23928 170 0 4
Wysokość opakowania [cm] 8.4
Wysokość [mm] 58.4
Szerokość [mm] 131.5

Opis producenta:

TEXTAR od ponad 100 lat kojarzony jest z materiałami ciernymi najwyższej jakości. Marka należy do Grupy TMD Friction, powołanej do życia w 1913 r. jako spółka handlowa. Dzisiaj około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi opuszcza linię produkcyjną z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o mniejszej wadze, dzięki czemu pozwolą obniżyć spalanie.