Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1280 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1280
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1280
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1280
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1280
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1280
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1280
72,71 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 17 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1280
EAN:
3322937181780
Długość [mm]
114.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17.5
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 01107/140
Wysokość [mm]
61
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
SKODA
VOLKSWAGEN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36516) ACDELCO (AC444681D) ATE (13046029642) AUDI, SKODA, VW (6U0 698 151) AUDI, SKODA, VW (6U0 698 151 A) AUDI, SKODA, VW (6U0 698 151 D) AUDI, SKODA, VW (6U0 698 151 E) BENDIX (571540B) BENDIX (571540X) BORG BECK (BBP1080) BORG BECK (BBP1604) BOSCH (0 986 424 373) BOSCH (0 986 TB2 305) BOSCH (986424373) BRAKE ENG (PA1608) BREMBO (P85022) DELPHI (LP0250) DELPHI (LP1429) DELPHI (LP250) DITAS (DFB3060) FEBI (16386) FEBI (116209) FERODO (FDB610) FERODO (FDB610B) FERODO (FSL610) FIRST LINE (FBP3229) FTE (BL1367A3) GIRLING (6112801) HELLA (8DB 355 017-931) HERZOG GER (886516) ICER (181317) ICER (181317700) JPG (3541) JURID (571540D) JURID (571540J) KAWE (81191) LEMFO (20701 03) LEMFO (24844 03) LPR (05P651) LPR (05P853) MAG (363702160204) MAG (363702160641) MAPCO (6322) METELLI (2200390) METZGER (015400) METZGER, REMSA (062020) MEYLE (025 208 6117) MGA (707) MIN (MDB1913) NECTO (FD6386A) NECTO (FD6386N) NK, SBS (224303) PAGID (T5054) PEX (7529) PEX (7529S) QH BENELUX (7040) QUINTON HA (BP1133) RAMEDER (T0600031) RAMEDER (T0610502) RAMEDER (T0610727) REMSA (26341) REMSA (62000) REMSA (062000) REMSA (62020) ROULUNDS (444681) SKODA (004 532 247) SKODA, VW (004 532 247 A) SKODA (004 532 247 P) SKODA (004 532 248) SKODA (004 532 251) SKODA (004 532 251 A) SKODA (004 532 252) SKODA (115 430 202) SKODA (115 430 203) SKODA (115 430 204) SKODA (115 430 205) SKODA (115 430 261) SKODA (115 430 284) SKODA (115 430 285) SKODA, VW (6U0 698 151 B) SKODA, VW (6U0 698 151 C) SKODA, VW (6U0 698 151 F) SKODA (6U7 615 105) SPIDAN (32265) SWAG (30916386) TEXTAR (2086105) TEXTAR (2166201) TEXTAR (2086117714) TEXTAR (2166217814) TRISCAN (811029007) TRUSTING (0410) VAICO (V108120) VALEO (301217) VALEO (551665) VALEO (598217) WAGNER (WBP21662A) WOKING (P720300) ZIMMERMANN (208611801)
Zobacz wszystkie (98)

TRW GDB1280 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.