Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1482 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1482
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1482
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1482
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1482
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1482
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1482
106,33 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1482
EAN:
3322937297238
Długość [mm]
123
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17.8
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 01107/461
Wysokość [mm]
53.3
Ograniczenia producenta
BOSCH
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37280) A.B.S. (37280OE) ACDELCO (AC693781D) ALFA, FIAT (71770062) APEC (PAD1274) ATE (13046038182) ATE (13046039822) ATE (13047039822) BENDIX (573074B) BENDIX (573074X) BLUEPRINT (ADL144201) BORG BECK (BBP1716) BORG BECK (BBP2227) BOSCH (0 986 424 597) BOSCH (0 986 494 113) BOSCH (0 986 495 097) BOSCH (0 986 TB2 414) BOSCH (0 986 TB3 111) BRAKE ENG (PA1306) BREMBO (P23085) BREMBO (P23140) CITRO, PEUGE (4254 07) CITRO, PEUGE (4254 96) DELPHI (LP1722) DITAS (DFB3678) E.T.F. (120942) E.T.F. (121243) FEBI (16555) FEBI (16879) FERODO (FDB1466) FERODO (FDB1946) FERODO (FSL1466) FERODO (FSL1946) FIAT (9949273) FIAT (0071754647) FIAT (71754802) FIAT (77362091) FIAT (77362194) FIAT (77364588) FIRST LINE (FBP3345) FRITECH, TRUSTING (3300) FTE (BL1796A4) GIRLING (6114824) HELLA (8DB 355 012-841) HELLA (8DB 355 015-491) HELLA (8DB 355 018-821) ICER (181444) ICER (181444701) JURID (573074D) JURID (573074J) JURID (573074JC) JURID (573164J) JURID (573170J) JURID (573172J) KAGER (350543) KAWE (81502) LEMFO (26486) LPR (05P1266) LPR (05P763) MAG (363702161160) MAPCO (6560) METELLI (2203210) METZGER, OPTIMAL, QUINTON HA, REMSA (85801) METZGER, REMSA (085801) MEYLE (025 237 0517/PD) MEYLE (025 237 0517/W) MGA (566) MGA (728) MIN (MDB2239) NECTO (FD6916A) NECTO (FD6916N) NK, SBS (222365) NK, SBS (222380) PAGID (T1648) PAGID (T2003) PAGID (T5162) PEUGE (4254 06) PEX (7621) PEX (7621S) QH BENELUX (7416) QUINTON HA (BP1315) RAMEDER (T0610191) REMSA (85811) REMSA (085811) REMSA (85832) REMSA (085832) REMSA (110011) ROULUNDS (693781) SPIDAN (32837) SWAG (70916555) TEXTAR (2370502) TEXTAR (2370581) TEXTAR (2397901) TEXTAR (2397903) TEXTAR (2370517005) TRISCAN (811015019) TRISCAN (811015052) VALEO (301426) VALEO (597370) VALEO (598426) VALEO (601099) VALEO (872705) WAGNER (WBP23705A) WAGNER (WBP23705B) WAGNER (WBP23705C) WOKING (P958301) ZIMMERMANN (237051801)
Zobacz wszystkie (107)

TRW GDB1482 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.