Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1746 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1746
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1746
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1746
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1746
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1746
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1746
107,23 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 8 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1746
EAN:
3322937803286
Długość [mm]
123
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17.4
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
215
Oznaczenie kontrolne
E9-90R-01107/1006
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
51.7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37594) APEC (PAD1612) ATE (13046038462) ATE (13047038262) ATE (13047038462) BENDIX (573266B) BLUEPRINT (ADL144201) BLUEPRINT (ADL144207) BORG BECK (BBP1716) BORG BECK (BBP2000) BORG BECK (BBP2149) BORG BECK (BBP2227) BORG BECK (BBP2310) BOSCH (0 986 424 597) BOSCH (0 986 494 113) BOSCH (0 986 494 114) BOSCH (0 986 495 097) BOSCH (0 986 TB3 030) BRAKE ENG (PA1761) BREMBO (P23107) BREMBO (P23108) BREMBO (P23140) CIFAM (8226381) DELPHI (LP2014) DELPHI (LP2015) FEBI (16841) FEBI (16879) FERODO (FDB1945) FERODO (FDB1946) FERODO (FSL1946) FIAT (71770058) FIAT (0000071772815) FIAT (0000077363974) FIAT (77364477) FIAT (77364636) FIAT (77364637) FIRST LINE (FBP3345) FIRST LINE (FBP3793) FORD (1559697) FORD (1731171) FORD (1736937) FORD (9S51-2K02-1A) FORD (9S51-2K021-AA) FORD (BS51-2K021-AA) FORD (ME9S-5J2K021-AA) FORD (ME9S51J2K021AA) GIRLING (6117464) HELLA (8DB 355 012-841) HELLA (8DB 355 014-471) HELLA (8DB 355 015-491) HELLA (8DB 355 018-131) HELLA (8DB 355 018-821) ICER (181843) JURID (573074D) JURID (573074J) JURID (573074JC) JURID (573164J) JURID (573172J) JURID (573266J) LPR (05P1263) MERITOR (MVP2002) METELLI (2203210) METELLI (2206381) METELLI (2206382) METZGER (085811) MEYLE (025 237 0517/PD) MEYLE (025 237 0517/W) MEYLE (025 240 7217/W) MGA (895) MIN (MDB2239) MIN (MDB3019) NK (222384) PAGID (T1648) PAGID (T1832) PAGID (T2003) PEX (7880) QUINTON HA (BP1577) QUINTON HA (BP1578) REMSA (110011) ROADHOUS (2110011) ROULUNDS (856781) SWAG (70916841) TEXTAR (2397901) TEXTAR (2397903) TEXTAR (2407202) TEXTAR (2407217715) TRISCAN (811015052) TRUSTING (6541) VALEO (301015) VALEO (301426) VALEO (598426) VALEO (598670) VALEO (601015) VALEO (601099) WAGNER (WBP23705A) WAGNER (WBP23705C) WAGNER (WBP24072B) ZIMMERMANN (240721752)
Zobacz wszystkie (98)

TRW GDB1746 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód obniża prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.4 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.