🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB149 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB149
  • Klocki hamulcowe TRW GDB149
  • Klocki hamulcowe TRW GDB149
  • Klocki hamulcowe TRW GDB149
  • Klocki hamulcowe TRW GDB149
87,94 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 2 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB149
EAN:
3322936401490
Długość [mm]
108.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
14
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 01120/149
Wysokość [mm]
49.6
Ograniczenia producenta
BENDIX
Inne produkty OEM (zamienniki)
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
ALPINE
FIAT
LOTUS
RENAULT
TALBOT
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36122) ACDELCO (AC422687D) ALPI, LOTUS (7701602289) APEC (PAD284) ATE (13046039612) ATE (27046012052) BENDIX (571224B) BENDIX (571224X) BENDIX (571243B) BENDIX (571511B) BENDIX (571735B) BENDIX (DB114) BORG BECK (BBP1233) BOSCH (0 986 463 473) BOSCH (0 986 463 490) BOSCH (0 986 465 330) BOSCH (0 986 TB2 478) BOSCH (0 986 TB2 514) BOSCH (986463490) BRAKE ENG (PA276) BREMBO (P68002) DELPHI (LP0146) DELPHI (LP146) E.T.F. (120114) FEBI (16407) FERODO (FDB114) FERODO (FDB361) FERODO (FSL114) FERODO (TAR114) FIAT (425099) FIRST LINE (FBP1388) FRITECH, TRUSTING (1501) FTE (BL1058A1) GIRLING (6101493) HELLA (8DB 355 007-131) HERZOG GER (886122) ICER (180098) ICER (180215) JURID (571224J) JURID (571243J) JURID (571304J) JURID (571511J) JURID (571735J) KAWE (80119) LEMFO (26121) LEMFO (26525) LPR (05P128) MAG (363702160662) METELLI (2201471) METZGER, REMSA (002136) MEYLE (025 203 3614) MGA (66) MIN (MDB1065) MIN (MDB2425) NECTO (FD614A) NECTO (FD614N) NK, SBS (223932) OPTIMAL (8111VA) PAGID (T0628) PAGID (T0671) PEUGE, TALBO (4250 99) PEX (7010) QH BENELUX (2165) QH BENELUX (2327) QH BENELUX (2740) QUINTON HA (BLF208) QUINTON HA (BP208) RAMEDER (T0610072) REMSA (002106) REMSA (2106) REMSA (2136) REMSA (02136) RENAU (60 25 071 055) RENAU (60 25 071 056) RENAU (60 25 170 585) RENAU (60 25 170 586) RENAU (60 25 170 860) RENAU (77 01 200 360) RENAU (77 01 200 596) RENAU (77 01 200 885) RENAU (77 01 200 992) RENAU (77 01 201 311) RENAU (77 01 201 321) RENAU (77 01 201 684) RENAU (77 01 201 781) RENAU (77 01 202 148) RENAU (77 01 202 788) RENAU (77 01 203 068) RENAU (77 01 348 112) RENAU (77 01 348 689) ROULUNDS (422687) SPIDAN (30072) SWAG (60916407) TEXTAR (2033602) TEXTAR (2033614005) TRISCAN (811025016) VALEO (168233) VALEO (598085) WAGNER (WBP20336A) WOKING (P121336) ZIMMERMANN (203361401)
Zobacz wszystkie (101)

TRW GDB149 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 14 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.