Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1560DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1560DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1560DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1560DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1560DTE
176,88 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 17 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1560DTE
EAN:
3322938274184
Długość [mm]
122
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17
Wysokość 2 [mm]
59.2
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1148/3105
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Wysokość [mm]
58.2
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
BMW
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37410) APEC (PAD1611) ATE (13046072252) ATE (13047072252) BENDIX (573285B) BLUEPRINT (ADB114209) BMW (2 288 895) BMW (2 288 896) BMW (34 21 2 288 895) BMW (34 21 2 288 896) BMW (34 21 6 769 105) BMW (34 21 6 775 678) BMW (34 21 6 790 762) BMW (34 21 6 791 938) BMW (6 769 105) BMW (6 775 678) BMW (6 790 762) BMW (6 791 938) BORG BECK (BBP1937) BOSCH (0 986 424 766) BOSCH (0 986 494 540) BOSCH (0 986 TB2 207) BOSCH (0 986 TB3 024) BREMBO (P06039) DELPHI (LP1927) DELPHI (LP2256) E.T.F. (121173) E.T.F. (121263) FEBI (16466) FEBI (16587) FERODO (FDB1808) FERODO (FSL1808) FRITECH, TRUSTING (6590) FRITECH, TRUSTING (6600) FTE (BL1875A2) FTE (BL2003A2) HELLA (8DB 355 011-801) ICER (181684) ICER (181739) JURID (573285J) JURID (573285JC) KAWE (81644) LPR (05P1476) MAG (363702161175) MAG (363702161260) MAPCO (6719) METELLI (2206430) METZGER, REMSA (038170) MEYLE (025 235 5017) MEYLE (025 235 5017/PD) MIN (MDB2717) NK, SBS (221526) NK (221566) OPTIMAL (12251) PAGID (T1366) PAGID (T1494) PAGID (T1494EP) PEX (7677) PEX (7848) QUINTON HA (105200) QUINTON HA (BP1424) QUINTON HA (BP1466) QUINTON HA (BP1504) REMSA (38160) REMSA (38170) RUV (D11707427) SPIDAN (32966) SPIDAN (32984) SWAG (20916466) SWAG (20916587) TEXTAR (2355001) TEXTAR (2355081) TEXTAR (2355091) TEXTAR (2355017305) TRISCAN (811011021) TRISCAN (811011022) TRISCAN (811011030) TTC (0835041) VAICO (V208123) VAICO (V208130) VALEO (598754) VALEO (598885) VALEO (604165) WAGNER (WBP23550A) WOKING (P1152300) WOKING (P281370) ZIMMERMANN (235501701) ZIMMERMANN (235501709)
Zobacz wszystkie (88)

TRW GDB1560DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego pojazd obniża prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.