Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3310 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3310
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3310
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3310
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3310
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3310
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3310
147,17 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 30 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3310
EAN:
3322937321605
Długość [mm]
132
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
19
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/707
Wysokość [mm]
59.5
Ograniczenia producenta
AKEBONO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37381) A.B.S. (37381OE) APEC (PAD1302) ASHIKA (5003307) ATE (13046058212) BENDIX (572482B) BLUEPRINT (ADM54277) BORG BECK (BBP1815) BOSCH (0 986 494 079) BOSCH (0 986 TB2 437) BOSCH (F 03B 150 115) BRAKE ENG (PA1537) BREMBO (P49026) BREMBO (P49032) DELPHI (LP1799) E.T.F. (121089) FERODO (FDB1619) FERODO (FSL1619) FRITECH, TRUSTING (4920) FTE (BL1904A2) GIRLING (6133109) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3603056) HELLA (8DB 355 011-141) HELLA (8DB 355 011-561) ICER (181578) JAPANPAR (PA307AF) JURID (572482J) KAWE (81586) KBP (BP4551) LPR (05P878) MAG (363702161463) MAPCO (6702) MAZDA (G2YS2223Z) MAZDA (G2YS3323Z) MAZDA (G2YS3323ZA) MAZDA (G2YS3323ZB) MAZDA (G2YS3328Z) MAZDA (GJYE3323ZA) MAZDA (GJYE3323ZB) MAZDA (GJYE3323ZC) MAZDA (GJYE3323ZF) MAZDA (GJYE3328Z) MAZDA (GJYE3328ZC) MAZDA (GJYE3328ZD) MAZDA (GJYE3328ZF) MAZDA (GJYF3323Z) MAZDA (GJYF3323ZA) MAZDA (GJYF3323ZB) MAZDA (GJYF3323ZC) MAZDA (GJYF3323ZD) MAZDA (GJYF3323ZE) MAZDA (GJYF3328Z) MAZDA (GJYF3328ZA) MAZDA (GJYF3328ZB) MAZDA (GJYF3328ZC) MAZDA (GJYF3328ZE) MAZDA (GJYG3323Z) MAZDA (GJYG3323ZA) MAZDA (GJYG3328Z) MAZDA (GJYG3328Z9C) MAZDA (GPYS3323ZA) METELLI (2204760) METZGER, REMSA (097002) MEYLE (025 240 4618/W) MIN (MDB2035) MIN (MDB2308) MK K (D3125M) NECTO (FD7067A) NK, SBS (223245) PAGID (T1429) PAGID (T1472) PEX (7738) QH BENELUX (7521) QUINTON HA (BP1378) RAMEDER (T0610287) REMSA (97002) ROULUNDS (605781) SPIDAN (32850) TEXTAR (2377701) TEXTAR (2377703) TEXTAR (2404601) TEXTAR (2404618205) TRISCAN (811050013) VALEO (598648) WAGNER (WBP24046A) WOKING (P870302) ZIMMERMANN (240461851)
Zobacz wszystkie (87)

TRW GDB3310 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód obniża prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 19 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.