Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3614 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3614
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3614
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3614
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3614
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3614
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3614
109,57 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3614
EAN:
3322938261498
Długość [mm]
151.2
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
18.8
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A0107/3476
Wysokość [mm]
53.2
Ograniczenia producenta
AKEBONO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

TRW GDB3614 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie pojazd obniża prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 18.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.