🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB463 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB463
  • Klocki hamulcowe TRW GDB463
  • Klocki hamulcowe TRW GDB463
  • Klocki hamulcowe TRW GDB463
  • Klocki hamulcowe TRW GDB463
  • Klocki hamulcowe TRW GDB463
72,49 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 28 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB463
EAN:
3322936404637
Długość [mm]
137.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17.3
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/085
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
51.2
Ograniczenia producenta
VAG
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
SEAT
VOLKSWAGEN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36536OE) A.B.S. (36539) A.B.S. (36539OE) ACDELCO (AC536881D) APEC (PAD439) ATE (13046070302) AUDI, SEAT, VW (191 698 151) AUDI, SEAT, VW (191 698 151 E) AUDI, SEAT, VW (191 698 151 F) AUTOMEGA (306980151191E) BENDIX (571315B) BENDIX (571315X) BORG BECK (BBP1415) BOSCH (0 986 468 890) BOSCH (0 986 568 890) BOSCH (0 986 TB2 538) BOSCH (986468873) BOSCH (986468890) BOSCH (986568890) BRAKE ENG (PA448) BREMBO (P85012) BREMBO (P85019) DELPHI (LP0505) DELPHI (LP505) E.T.F. (120262) FEBI (16011) FERODO (FDB385) FERODO (FDB385G) FERODO (FDB419G) FERODO (FSL385) FERODO (TAR385) FIRST LINE (FBP1297) FTE (BL1170A3) GALFER (B1G10200252) GIRLING (6104635) HELLA (8DB 355 017-491) HERZOG GER (886536) HERZOG GER (886539) ICER (180461) JPG (698260004ALT) JURID (571315D) JURID (571315J) JURID (571315JAS) JURID (571317D) JURID (571317J) JURID (571317JAS) JURID (571848J) KAWE (80687) LEMFO (20607 03) LEMFO (20617 03) LPR (05P223) MAG (363702160025) MAPCO (6209) METELLI (2200470K) MEYLE (025 208 8917) MGA (185) MIN (MDB1273) MIN (MDK0075) MIN (MDK0113) NECTO (FD4150A) NECTO (FD4150N) NECTO (FD4151A) NECTO (FD4151N) NECTO (FD4154A) NECTO (FD4154N) NK, SBS (222337) NK, SBS (224715) OPTIMAL (9363) PAGID (T4150) PAGID (T4150ECO) PEX (7067) QH BENELUX (2398) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (817102) QUINTON HA (BLF359) QUINTON HA (BP359) RAMEDER (T0600013) RAMEDER (T0610402) RAMEDER (T0610405) RAMEDER (T0610419) RAMEDER (T0610708) REMSA (17120) REMSA (017120) ROULUNDS (436881) SCT (SP116) SPIDAN (31015) SWAG (30916011) TEXTAR (2088902) TEXTAR (2088917324) TOPRAN (102842) TRISCAN (811010101) TRUSTING (0490K) VAICO (V108103) VALEO (168247) VALEO (551024) VALEO (598127) VALEO (872587) VW (191 698 151 A) WAGNER (WBP20887A) WAGNER (WBP20889A) WOKING (P071320) ZIMMERMANN (208891752)
Zobacz wszystkie (101)

TRW GDB463 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.3 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.