Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Końcówka drążka kierowniczego TRW JTE420

Indeks: JTE420
  • Końcówka drążka kierowniczego TRW JTE420
  • Końcówka drążka kierowniczego TRW JTE420
46,08 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 22 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTE420
EAN:
3322938267728
Rodzaj gwintu
  • Gwint zewn.,
  • Gwint wewn.
Długość [mm]
72
Rozmiar gwintu 1
M12x1,25
Rozmiar gwintu 2
M10x1,5

Końcówka drążka kierowniczego TRW JTE420 - opis produktu:

Końcówki drążków kierowniczych zamocowane są do zwrotnicy koła, łącząc ją przy tym z układem kierowniczym. Przeguby kulowe na końcówkach drążków umożliwiają płynne przeniesienie ruchu przekładni na zwrotnice, pozwalając tym samym na kontrolę kierunku jazdy. Mechanizm na końcówce drążka jest osłonięty gumową osłoną, która zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń do jego wnętrza. Z czasem końcówki drążków zużywają się – przeguby wyrabiają się, a ich gumowe osłony niszczeją. Wówczas na końcówkach drążków jest zauważalny luz, który uniemożliwia im płynny ruch. Zużycie drążków kierowniczych można rozpoznać po stukach słyszalnych podczas skrętu kół, a także wibracjach elementów układu kierowniczego oraz koła kierownicy. Aby odzyskać pełnię bezpieczeństwa, należy jak najszybciej wymienić zużyte końcówki drążków na nowe. Należy również pamiętać o regulacji zbieżności kół po przeprowadzeniu wymiany.

Końcówka drążka kierowniczego TRW JTE420 to artykuł przypisany do numeru 0429JTE420. Kod EAN produktu to 3322938267728. Długość końcówki drążka wynosi 72 mm.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.