Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa hamulcowa TRW PMD188

Indeks: PMD188
  • Pompa hamulcowa TRW PMD188
  • Pompa hamulcowa TRW PMD188
162,47 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 8 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWPMD188
EAN:
3322937008360
Ilość połączeń
4
średnica [mm]
19
Rozmiar gwintu 1
M10x1
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
PEUGEOT
RENAULT
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (1157) APEC (MCY191) ATE (03.2119-3382.3) ATE (03.2119-3389.3) ATE (03.2119-3422.3) ATE (3211933823) ATE (3211933893) ATE (3211934223) ATE (24211909143) ATE (27210003193) ATE (27210008113) ATE (27210008243) ATE (27210010373) BENDIX (131664B) BENDIX (131822B) BENDIX (132341B) BENDIX (132896B) BENDIX (9613223) BENDIX (L613659) BENDIX (L613664) BENDIX (L613683) BENDIX (L613740) BENDIX (L613822) BENDIX (L6138220184) BENDIX (L6138220197) BENDIX (L6138220202) BENDIX (L6138220206) BORG BECK (BBM4178) BOSCH (0 204 123 075) BOSCH (0 204 123 103) BOSCH (0 986 480 044) BOSCH (204123075) BOSCH (204123103) BOSCH (986480044) BOSCH (F 026 003 075) BOSCH (F 026 003 103) BRAKE ENG (MC1145BE) BREMBO (M61019) BREMBO (M61055) CAR (5640) CAR (5747) CITRO, PEUGE (4601 97) CITRO, PEUGE (4601 A2) CITRO (91518534) CITRO (91518535) CITRO (94 046 019 78) CITRO (95644348) DELPHI (LM23659) DELPHI (LM23664) DELPHI (LM23683) DELPHI (LM23740) DELPHI (LM23822) FERODO (FHM525) FERODO (FHM526) FIRST LINE (FBM4176) FIRST LINE (FBM4178) FTE (H19975.0.2) FTE (H19975.2.1) FTE (H1997501) GIRLING (4004188) HELLA (8AM 355 500-121) HELLA (8AM 355 500-641) JURID (131664J) JURID (131822J) MAG (360219130023) MAG (360219130028) MAPCO (1159) METELLI (050061) METELLI (050191) METZGER (202061) MGA (MC2640) MGA (MC2747) NK (823710) NK (823711) NK (823712) NK (823909) NK (829905) NK (829906) PEUGE (4601 87) PEUGE (4601 89) PEUGE (4601 92) PEX (219059) QH BENELUX (BM08594) QUINTON HA (BMC1139) QUINTON HA (HF19031) REMSA (C101924) RENAU (77 00 724 411) RENAU (77 00 726 005) RENAU (77 00 787 634) RENAU (77 00 804 901) RENAU (77 01 205 094) RENAU (77 01 349 762) TEXTAR (33009300) TEXTAR (33009400) TEXTAR (33084900) TRISCAN (813028103) TRISCAN (813028108) TRUSTING (PF008) TRUSTING (PF169) TRW (32967246) UBD (82844) UBD (82900) UBD (82906) VALEO (402093)
Zobacz wszystkie (104)

Pompa hamulcowa TRW PMD188 - opis produktu:

Pompa hamulcowa odpowiada za wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu w układzie hamulcowym. Ciśnienie płynu przekłada się na nacisk klocków hamulcowych na tarcze, dzięki czemu samochód obniża swoją prędkość. Naciśnięcie na pedał hamulca uruchamia tłoczek pompy hamulcowej, który wtłacza płyn do przewodów hamulcowych. Aby zwiększyć siłę nacisku pompy na płyn, stosowane jest serwo hamulcowe, wykorzystujące podciśnienie z układu dolotowego. Awaria pompy hamulcowej wiąże się ze znacznym spadkiem ciśnienia w przewodach hamulcowych. Podczas awarii pompy hamulcowej można zaobserwować: wpadanie pedału hamulcowego w podłogę, wycieki płynu hamulcowego, znaczny spadek skuteczności hamowania.

Pompa hamulcowa TRW PMD188 to artykuł o numerze TRWPMD188. Kod EAN przypisany do danego modelu pompy to 3322937008360.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.