Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa hamulcowa TRW PMK575

Indeks: PMK575
  • Pompa hamulcowa TRW PMK575
  • Pompa hamulcowa TRW PMK575
  • Pompa hamulcowa TRW PMK575
  • Pompa hamulcowa TRW PMK575
199,83 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 2 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online
Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PMK575
EAN:
3322937319787
Ilość połączeń
2
Rozmiar gwintu 1
M12x1
średnica 1 [mm]
23.8
Materiał
Odlew aluminiowy
Rozmiar gwintu 2
M12x1
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHEVROLET
OPEL
VAUXHALL

Pompa hamulcowa TRW PMK575 - opis produktu:

Pompa hamulcowa odpowiada za wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu w układzie hamulcowym. Ciśnienie płynu przekłada się na nacisk klocków hamulcowych na tarcze, dzięki czemu samochód zwalnia. Naciśnięcie na pedał hamulca wprawia w ruch tłoczek pompy hamulcowej, który ściska płyn w przewodach hamulcowych. Aby zwiększyć siłę nacisku pompy na płyn, stosowane jest serwo hamulcowe, wykorzystujące podciśnienie z układu dolotowego. Awaria pompy hamulcowej wiąże się ze znacznym spadkiem ciśnienia w przewodach hamulcowych. Podczas awarii pompy hamulcowej można zaobserwować: wpadanie pedału hamulcowego w podłogę, wycieki płynu hamulcowego, znaczny spadek skuteczności hamowania.

Pompa hamulcowa TRW PMK575 to artykuł o numerze 0429PMK575. Kod EAN przypisany do danego modelu pompy to 3322937319787. Do wytworzenia pompy wykorzystano Odlew aluminiowy.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.