Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Resory piórowe zbudowane są z płaskowników, czyli tzw. piór, które są mocowane zazwyczaj równolegle do osi wzdłużnej pojazdu. W niektórych modelach można spotkać się również z resorami piórowymi montowanymi poprzecznie. Płaskowniki nakładają się na siebie, a każdy następny umieszczony niżej jest krótszy od poprzedniego. Pióra są również odpowiednio wyprofilowane, co zapewnia im właściwości amortyzujące. Po najechaniu na nierówność pióra ulegają ściśnięciu, które prowadzi do ich prostowania. Resory piórowe absorbują przy tym część energii, nie pozwalając przenieść się jej na karoserię. Resory piórowe pozwalają skutecznie transportować duże ciężary, których masa rozkłada się bardziej równomiernie na ich podłużnej powierzchni, a nie jak przy zastosowaniu sprężyn, w jednym punkcie. Lepsza odporność na obciążenia idzie w parze z przestrzenią bagażową, która również jest większa niż w pojazdach wyposażonych w sprężyny. Poszczególne części resorów piórowych ulegają zużyciu. Elementy takie jak opaski stalowe, wieszaki, łączniki, a nawet same pióra mogą przestać spełniać swoją funkcję właściwie. Dlatego istotna jest regularna kontrola zawieszenia wyposażonego w resory piórowe oraz niezwłoczna wymiana zniszczonych podzespołów, od których w dużej mierze zależy bezpieczeństwo jazdy.
Resor piórowy CS GERMANY 10.850.112.00 jest artykułem z numerem CSG1085011200. Kod EAN przypisany do tego produktu to 4047297280841. Szerokość piór wynosi 80 mm.
CS GERMANY to względnie młoda firma, założona w 1995 r. w Niemczech. Dzisiaj jest ona powszechnie znana nie tylko w Niemczech, ale również wielu innych europejskich krajach, a nawet w Azji. GS Germany specjalizuje się w produkcji sprężyn zawieszenia, co doprowadziła niemal do perfekcji. Jest jednym z największych na rynku producentów niezależnych, nie przynależących do żadnego koncernu. Firma skupia się na dostarczaniu swoich produktów na rynek wtórny, choć niektórzy producenci samochodów decydują się na montowanie ich części w pierwszym montażu.