🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Siłownik sprzęgła TRW PJF173

Indeks: PJF173
  • Siłownik sprzęgła TRW PJF173
  • Siłownik sprzęgła TRW PJF173
105,95 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 18 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PJF173
EAN:
3322937493524
średnica [mm]
20.64
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
FIAT
LANCIA

Siłownik sprzęgła TRW PJF173 - opis produktu:

Siłownik sprzęgła, nazywany powszechnie wysprzęglikiem, to niezwykle istotny element w układzie sprzęgła hydraulicznego. Ciśnienie generowane w pompie po naciśnięciu pedału sprzęgła wprawia siłownik sprzęgła w ruch, dzięki czemu możliwe jest wysprzęglenie skrzyni biegów i zmiana przełożenia. Powszechną usterką wysprzęglika jest nieszczelność, która prowadzi do wycieku płynu hydraulicznego i spadku ciśnienia w układzie. Awaria objawia się poprzez niewłaściwą pracę pedału sprzęgła, który z opóźnieniem wraca do pozycji startowej. W późniejszym etapie awarii pedał może samoczynnie zapadać się w podłogę, całkowicie uniemożliwiając zmianę przełożenia i korzystanie z samochodu.

Siłownik sprzęgła TRW PJF173 to produkt z numerem 0429PJF173. Kod EAN przypisany do siłownika 3322937493524.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.